Kozoodporny internet od nc+

Kozoodporny internet od nc+

Opublikowany

Koza zeżre wszystko. Zje lampę, zje spodnie, zje nawet poszycie samochodu... Czego koza nie zeżre? Tego dowiemy się z najnowszej reklamy nc+! Kampania reklamowa wystartowała 5 września. Na planie zdjęciowym w pięciogwiazdkowym hotelu pojawili się Krzysztof Stelmaszyk, Rafał Cieszyński i koza.

Proces zamknięcia castingu był wyjątkowo długi. Pozyskanie żrących gwiazd, które na dodatek będą w ekskluzywnym samochodzie i pięciogwiazdkowym hotelu współpracować z reżyserem stanowiło duże wyzwanie. Tydzień poszukiwań, 3-dniowe testy z wstępnie wybranymi kandydatkami oraz 3 tygodnie prób aktorskich z udziałem trenera personalnego pozwoliły powiedzieć – mamy je! Olę i Kacperka!

Scenariuszy do reklam z kozą w roli głównej powstało pięćdziesiąt jeden, a wybrane zostały dwa. Oba zostały zrealizowane w formie spotów telewizyjnych promujących najnowszą ofertę nc+ INTERNET i nc+ TELEFON.

Reżyser Sebastian Pańczyk na swoim koncie ma już reklamy z jeleniem, z tygrysem, wiewiórkami, krową, żubrem, ptakami. A z prawdziwą kozą, nigdy wcześniej nie współpracował. Jan Holoubek, znakomity operator, z pokaźnym dorobkiem artystycznym, również nigdy wcześniej nie pracował z żadną kozą. Nigdy nie dbał o to, żeby koza dobrze wyszła na zdjęciach, a na planie kampanii nc+ przekonał się, że warto. Potężnych zniszczeń na planie tak naprawdę dokonała nie koza, a scenografka – Zofia Mazurczak. Dziury w dywanach, obszarpane klosze, zrujnowane kanapy i tak dalej, to wszystko jej dzieło! W dopełnieniu obrazu destrukcji totalnej pomogła jej kostiumografka – Monika Ugrewicz, która zadbała o to, by nogawki spodni od garniturów oraz eleganckie buty aktorów wyglądały jak agresywnej kozie z gardła wyjęte – w strzępach. Koza przeżuwa na ujęciach i wygląda jakby zjadła scenografie, ale to co jadła, to były gruszki i ananas. Zapewniamy również, że podczas kręcenia kozy traktowane były bardzo dobrze, były pod właściwą opieką i żadna z nich nie ucierpiała.

Komunikacja towarzysząca kampanii  ma za zadanie podkreślenie głównego benefitu oferty nc+ INERNET czyli unikalnej usługi Unlimited TV, która umożliwia oglądanie telewizji przez aplikację nc+ GO lub przez stronę ncplusgo.pl bez zużywania limitu transferu danych. Koza zeżre wszystko, a limitowi transferu – nie da rady, czyniąc ofertę nc+ całkowicie kozoodporną! Prezentowane są również specjalne rabaty, które otrzymają abonenci kupujący połączone pakiety usług: telewizji, internetu i telefonii komórkowej.

Za strategię komunikacji i egzekucję kampanii odpowiada zespół Marketingu nc+. Agencją odpowiedzialną za realizację kampanii jest agencja 2012, we współpracy z działem kreacji nc+. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kampania realizowana będzie poprzez spoty telewizyjne i radiowe, w internecie, oraz w puntach sprzedaży i w komunikacji wewnętrznej do abonentów nc+.

Triple play od nc+ zawiera oferowane obecnie pakiety telewizyjne platformy oraz internet i usługę telefonii komórkowej dostarczane przy współpracy z firmą P4, operatorem sieci Play. Usługi te są ważnym komponentem uzupełniającym ofertę nc+ i Orange, która jest częścią długoterminowej współpracy z tym partnerem.

Pierwszy spot kampanii „Kozoodporny internet od nc+”: https://www.youtube.com/watch?v=nzkdooys9i8 
Więcej szczegółów dotyczących oferty nc+ INTERNET i nc+ TELEFON na stronie: http://ncplusinternet.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

3.jpg

grafika | 1,4 MB

Pobierz
4.jpg

grafika | 1,96 MB

Pobierz
2.jpg

grafika | 1,56 MB

Pobierz
5.jpg

grafika | 1,71 MB

Pobierz
1.jpg

grafika | 1,87 MB

Pobierz

„Nikt nic nie powie, wszyscy się boją”. Serial kryminalny „Belfer” – zwiastun.

„BELFER”. Premiera: 2 października, CANAL+. Reżyseria: Łukasz Palkowski („Bogowie”). W roli głównej: Maciej Stuhr. Scenariusz: Jakub Żulczyk („Ślepnąc od świateł”) i Monika Powalisz. Obsada: Maciej Stuhr, Magdalena Cielecka, Paweł Królikowski, Piotr Głowacki, Robert Gonera, Sebastian Fabijański, Katarzyna Dąbrowska oraz aktorzy młodego pokolenia: Józef Pawłowski, Mateusz Więcławek, Patryk Pniewski, Aleksandra Grabowska, Paulina Szostak. Muzyka: Atanas Valkov. Oryginalna produkcja CANAL+.