Platforma nc+ z kolejną telewizyjną umową. Hity filmowe i wybrane seriale NBCUniversal International wyłącznie w CANAL+, w tym również w 4K.
Platforma nc+ z kolejną telewizyjną umową. Hity filmowe i wybrane seriale NBCUniversal International wyłącznie w CANAL+, w tym również w 4K.

Platforma nc+ z kolejną telewizyjną umową. Hity filmowe i wybrane seriale NBCUniversal International wyłącznie w CANAL+, w tym również w 4K.

Platforma nc+ ogłosiła, że będzie kontynuować dotychczasową, długoterminową współpracę z NBCUniversal International, zawierając:

Kolejną telewizyjną umowę licencyjną na wyłączność, w ramach której hity kinowe i wybrane seriale NBCUniversal (NBCU) będą dostępne tylko w CANAL +, w tym również w 4K.

Odnawiając umowę dystrybucyjną na kanały z portfolio NBCUniversal International Networks: 13 Ulica, SCI-FI i E! Entertainment Television.

Platforma nc+ ogłosiła dzisiaj, że sfinalizowała zawarcie dwóch kluczowych, długoterminowych umów z NBCUniversal International (NBCUI). Pierwszą z nich jest długoterminowa telewizyjna umowa licencyjna na wyłączność zawarta z amerykańskim studiem i dystrybutorem NBCU, w ramach której widzowie będą oglądać filmowe przeboje i wybrane seriale NBCU wyłącznie w CANAL+. Filmy z tego studia wyprodukowane w technologii 4K będą wkrótce emitowane na kanale CANAL+ 4K Ultra HD.
W drugiej umowie platforma nc+ zapewniła sobie kontynuację dystrybucji portfolio kanałów NBCU International Networks, które obejmuje: 13 Ulica - kanał kryminalny, SCI-FI - kanał science fiction i fantasy oraz E! Entertainment Television - kanał popkulturowy. Jeśli chodzi o licencjonowane treści, widzowie CANAL+ będą pierwszymi, którzy obejrzą w polskiej telewizji największe hity i wybrane programy telewizyjne NBCU, w tym 2. sezon entuzjastycznie przyjętego serialu dramatycznego Grzesznica. Filmy i seriale będą również dostępne w CANAL+ za pośrednictwem nc + GO i player+, a także w kolekcjach telewizyjnych nc+ GO TV.  

Jako lider segmentu treści premium i 4K na polskim rynku telewizyjnym, rozwijamy długoterminowe partnerstwo z NBCUniversal, dzięki czemu najnowsze filmy i seriale tego studia trafią ekskluzywnie do widzów CANAL+ w Polsce. Cieszymy się równocześnie z tego, że nasi abonenci będą mogli nadal śledzić filmy, seriale i programy tematyczne na kanałach 13 Ulica, SCI-FI oraz E!, które znakomicie uzupełniają szeroką ofertę programową nc+.

Manuel Rougeron, Prezes Zarządu platformy nc+

Platforma nc+ potrafi szybko ewoluować, aby zaspokajać potrzeby swoich widzów. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę, wprowadzając na polski rynek różnorodną ofertę filmów fabularnych i seriali. Jesteśmy również zadowoleni z faktu, że fani naszych najbardziej lubianych kanałów tematycznych, 13 Ulica, SCI-FI i E!, nadal będą mogli cieszyć się wysokiej jakości treściami oferowanymi przez te kanały w przyszłości.

Belinda Menendez, President & Chief Revenue Officer, Global Distribution and International, NBCUniversal

Hity filmowe, które będą dostępne w CANAL+ 4K Ultra HD w ramach zawartej umowy to między innymi: pełna emocji i adrenaliny ósma odsłona Szybkich i wściekłych, The Fate of the Furious; biograficzny dramat Stephena Frearsa Powiernik królowej oraz dwie produkcje z udziałem Toma Cruise’a - oparty na prawdziwej historii Barry’ego Seala dramat Barry Seal: Król przemytu (amerykańskiego pilota, który stał się informatorem CIA w latach 80.) oraz Mumia. W CANAL+ 4K Ultra HD pojawią się również filmy nagrodzone Oscarem®, w tym biograficzny Czas mroku z udziałem Gary'ego Oldmana wcielającego się w rolę Winstona Churchilla, a także horror Uciekaj! W nadchodzących miesiącach w ramówce CANAL+ 4K Ultra HD znajdą się również adaptacje filmowe popularnych książek: Pierwszy śnieg, na podstawie powieści kryminalnej Jo Nesbø; ekranizacja powieści Thomasa Cullinana z 2017 roku Na pokuszenie oraz Nowe oblicze Greya - trzecia część trylogii Pięćdziesiąt twarzy Greya napisanej przez E.L. James. Fani musicali będą mogli zobaczyć w 4K komedię muzyczną Pitch Perfect 3, a miłośnicy horrorów mogą z niecierpliwością oczekiwać na Śmierć nadejdzie dziś. Dzieci będą mogły śledzić losy swoich ulubionych bohaterów filmu animowanego Gru, Dru i Minionki.
Są to pierwsze filmy NBCUniversal, które wkrótce będą dostępne dla widzów w technologii 4K na kanale CANAL+ 4K Ultra HD. W przyszłości zaś lista zostanie rozszerzona o kolejne megahity.
O platformie nc+:                                                                                                     
Platforma nc+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce. Oferuje ponad 170 wyselekcjonowanych kanałów najwyższej jakości, w tym ponad 100 w standardzie HD, dając jednocześnie dostęp do ponad 600 kanałów FTA. Na platformie nc+ można oglądać najbardziej prestiżowe wydarzenia sportowe, hity filmowe, a także seriale oraz autorskie serie dokumentalne, w tym również w jakości 4K. Wszystko to jest dostępne na dziewięciu kanałach premium CANAL+ nieprzerywanych reklamami oraz siedmiu kanałach tematycznych. Jako lider technologii 4K na Polskim rynku, platforma nc+ oferuje najbogatszy dostęp do treści w najwyższej jakości obrazu na kanale CANAL+ 4K Ultra HD oraz w ramach kolekcji na życzenie.
O spółce NBCUniversal International Distribution:
NBCUniversal International Distribution odpowiada za dystrybucję produktów NBCUniversal w branży telewizji i nowych mediów w ponad 200 państwach i terytoriach poza USA i Kanadą. Oferta spółki obejmuje bogatą bibliotekę: ponad 4500 filmów fabularnych i 120 000 odcinków seriali telewizyjnych, w tym tytuły najnowsze i klasyczne, programy bez scenariusza, programy dla dzieci, sport, wiadomości, programy krótsze i dłuższe, a także produkcje lokalne z całego świata. International Distribution stanowi oddział Comcast NBCUniversal.
O NBCUniversal International Networks:
NBCUniversal International Networks to dostarczyciel jednego z najlepszych na świecie portfolio programów rozrywkowych. Oferuje wysokiej jakości treści i przykuwające uwagę marki w ponad 165 krajach i terytoriach: w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Ameryce Łacińskiej i regionie Azji i Pacyfiku. Marki kanałów w portfolio to m.in.: UNIVERSAL TV, SYFY, E! Entertainment Television, 13TH STREET, DIVA, Studio Universal, Telemundo, Bravo, DreamWorks oraz Golf Channel. Wszystkie te wyjątkowe kanały zapewniają wiele rozrywki widzom lokalnym na całym świecie. W portfolio spółki znajdują się również kanały Movies 24 w Wielkiej Brytanii i The Style Network w Australii. Częścią korporacji jest NBCUniversal News Group należąca do najbardziej wpływowych i cenionych na świecie spółek oferujących telewizyjne i cyfrowe serwisy informacyjne. Międzynarodową działalność prowadzi pod szyldem CNBC i NBC News.
Related Stories
Platforma nc+ sfinalizowała umowę o współpracy z 20th Century Fox Television Distribution. Najnowsze hity kinowe amerykańskiej wytwórni będą dostępne na wyłączność po raz pierwszy w płatnej telewizji w CANAL+ w Polsce.

Platforma nc+ odnawia ekskluzywną współpracę z jedną z największych amerykańskich wytwórni filmowych 20th Century Fox Film. Kinowe przeboje 20th Century Fox Film będzie można nadal zobaczyć po raz pierwszy w polskiej telewizji wyłącznie w CANAL+. Filmy wyprodukowane prze
NC+ TELEFON: abonament na rok za pół ceny dla przenoszących numer

Platforma nc+ przygotowała specjalną ofertę dla abonentów usług telewizyjnych, którzy przeniosą numer z innych sieci. W ramach promocji abonenci mogą otrzymać obniżoną do połowy cenę abonamentu telefonicznego aż na 12 miesięcy.
FOX PLAY I NATIONAL GEOGRAPHIC PLAY WCHODZĄ NA POLSKI RYNEK WE WSPÓŁPRACY Z PLATFORMĄ NC+

Platforma nc+ jest pierwszym operatorem telewizyjnym na polskim rynku, który udostępni swoim abonentom ofertę programową spółki FOX Networks Group, Europe and Africa w modelu SVOD w ramach kolekcji FOX Play i National Geographic Play.FOX Play zapewnia wyłączny dostęp na
„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

12 września wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca bogatą ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Check your inbox for a subscription confirmation email.
By confirming your subscription you will receive the latest content published on this website and consent to your information being securely processed and stored.