„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+
„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

12 września wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca bogatą ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie licznych transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. W wybranych pakietach nc+ abonenci mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium,  LOTTO Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach CANAL+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i CANAL+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i wiele więcej.  Wybrane transmisje sportowe, w dedykowanych ofertach, są realizowane w najwyżej jakości obrazu 4K  (do odbioru wymagane jest posiadanie sprzętu 4K).

W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.  


Najwięcej najlepszej piłki

Najwięcej najlepszej piłki

W przeddzień startu kampanii głównej, w trakcie przerwy meczu towarzyskiego w piłkę nożną Polska - Irlandia, został wyemitowany dedykowany spot telewizyjny, nawiązujący do rozgrywanego właśnie spotkania. Wcześniej, od 7 września, wyłącznie w mediach online, emitowana była reklama teaserowa zapowiadająca „skok stulecia”. Teaser jest dostępny pod adresem: https://youtu.be/OWrfqOp2iC0    

Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Spot telewizyjny: https://www.youtube.com/watch?v=lczKuOrLmDs

Szczegóły i warunki ofert dostępne są na stronie https://ncplus.pl
Załączniki

Pobierz wszystkie

Najwiecej_najlepszej_pilki.jpg

grafika | 589 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Platforma nc+ z kolejną telewizyjną umową. Hity filmowe i wybrane seriale NBCUniversal International wyłącznie w CANAL+, w tym również w 4K.

Platforma nc+ ogłosiła, że będzie kontynuować dotychczasową, długoterminową współpracę z NBCUniversal International, zawierając:
Platforma nc+ sfinalizowała umowę o współpracy z 20th Century Fox Television Distribution. Najnowsze hity kinowe amerykańskiej wytwórni będą dostępne na wyłączność po raz pierwszy w płatnej telewizji w CANAL+ w Polsce.

Platforma nc+ odnawia ekskluzywną współpracę z jedną z największych amerykańskich wytwórni filmowych 20th Century Fox Film. Kinowe przeboje 20th Century Fox Film będzie można nadal zobaczyć po raz pierwszy w polskiej telewizji wyłącznie w CANAL+. Filmy wyprodukowane prze
NC+ TELEFON: abonament na rok za pół ceny dla przenoszących numer

Platforma nc+ przygotowała specjalną ofertę dla abonentów usług telewizyjnych, którzy przeniosą numer z innych sieci. W ramach promocji abonenci mogą otrzymać obniżoną do połowy cenę abonamentu telefonicznego aż na 12 miesięcy.
FOX PLAY I NATIONAL GEOGRAPHIC PLAY WCHODZĄ NA POLSKI RYNEK WE WSPÓŁPRACY Z PLATFORMĄ NC+

Platforma nc+ jest pierwszym operatorem telewizyjnym na polskim rynku, który udostępni swoim abonentom ofertę programową spółki FOX Networks Group, Europe and Africa w modelu SVOD w ramach kolekcji FOX Play i National Geographic Play.FOX Play zapewnia wyłączny dostęp na
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.