„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+
„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

Opublikowany

12 września wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca bogatą ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie licznych transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. W wybranych pakietach nc+ abonenci mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium,  LOTTO Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach CANAL+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i CANAL+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i wiele więcej.  Wybrane transmisje sportowe, w dedykowanych ofertach, są realizowane w najwyżej jakości obrazu 4K  (do odbioru wymagane jest posiadanie sprzętu 4K).

W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.  


Najwięcej najlepszej piłki

Najwięcej najlepszej piłki

W przeddzień startu kampanii głównej, w trakcie przerwy meczu towarzyskiego w piłkę nożną Polska - Irlandia, został wyemitowany dedykowany spot telewizyjny, nawiązujący do rozgrywanego właśnie spotkania. Wcześniej, od 7 września, wyłącznie w mediach online, emitowana była reklama teaserowa zapowiadająca „skok stulecia”. Teaser jest dostępny pod adresem: https://youtu.be/OWrfqOp2iC0    

Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Spot telewizyjny: https://www.youtube.com/watch?v=lczKuOrLmDs

Szczegóły i warunki ofert dostępne są na stronie https://ncplus.pl

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Najwiecej_najlepszej_pilki.jpg

grafika | 589 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Liga Mistrzów UEFA i Liga Europy UEFA pozostają na platformie nc+

temu

Dzięki współpracy z Telewizją Polsat wszystkie mecze najbliższego sezonu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz mecze Ligi Europy UEFA będą dostępne dla abonentów nc+. Transmisje spotkań będą realizowane za pośrednictwem kanałów Telewizji Polsat, do których platforma nc+ nabyła prawa do dystrybucji. Abonenci nc+ posiadający kanał CANAL+ zobaczą wszystkie mecze tych prestiżowych rozgrywek bez dodatkowych opłat do końca roku.
Zobacz wszystkie mecze mundialu w nc+ GO

temu

Dzięki współpracy z Telewizją Polską abonenci platformy nc+ będą mogli zobaczyć w telewizji mobilnej nc+ GO wszystkie mecze trwających Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Spotkania będą transmitowane na kanale TVP Sport HD, który na czas mistrzostw dołączył do oferty nc+ GO oraz na kanałach TVP 1 HD i TVP 2 HD, które będą dostępne w nc+ GO w trakcie dwóch dni meczowych 19 i 24 czerwca.
Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

temu

Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu. 
Platforma nc+ z nową kampanią promującą mundial w 4K

temu

Po raz pierwszy w Polsce mecze piłkarskich mistrzostw świata FIFA World Cup będą transmitowane w 4K. Dzięki współpracy z Telewizją Polską wszystkie spotkania mundialu w Rosji zostaną pokazane w najwyższej jakości obrazu na platformie nc+ na kanałach CANAL+ 4K Ultra HD – nowym kanale platformy nc+  oraz w TVP 4K - kanale  udostępnionym przez Telewizję Polską specjalnie na czas mistrzostw. Mundial w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin „Multikino”, stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.