Akacja "Czas na taniec - czas na twój ruch!" spełniła taneczne marzenia dzieci

Akacja "Czas na taniec - czas na twój ruch!" spełniła taneczne marzenia dzieci

Opublikowany

Akcja „Czas na taniec – czas na twój ruch” zorganizowana przez stację teleTOON+ była kierowana do młodych fanów muzyki i tańca, dzieci między 6 a 14 rokiem życia. Projekt miał formę castingu – widzowie mogli pokazać własne choreografie przed szeroką publicznością. Internauci oddali prawie 35 tysięcy głosów na blisko 300 przesłanych filmików. Celem akcji było zachęcenie dzieci do aktywnego spędzania wolnego czasu oraz nauki ruchów i układów tanecznych.

Konkurs zorganizowany w ramach akcji „Czas na taniec – czas na twój ruch!” trwał dwa miesiące. Widzowie stacji teleTOON+ wykonywali własne choreografie do znanych hitów muzycznych, a następnie zamieszczali nagrania na stronie internetowej konkursu. Popisy taneczne, które zdobyły uznanie internautów oraz jury są prezentowane w każdym odcinku programu „Czas na taniec”.

Stronę internetową konkursu odwiedziło blisko 50 tysięcy osób, a na filmiki z choreografiami dzieci oddano niemal 35 tysięcy głosów. To była niepowtarzalna szansa dla młodych tancerzy, żeby pochwalić się swoimi umiejętnościami przed szeroką widownią. Cieszę się, że organizując tego typu akcje, możemy zachęcać dzieci do aktywności fizycznej.

Anna Gryglewicz, brand manager kanałów dziecięcych nc+

Autorski program stacji teleTOON+ „Czas na taniec” to idealna propozycja dla fanów muzyki i tańca. W każdym odcinku drużyna składająca się z trzech nastolatek wykonuje nowoczesny układ taneczny do jednego ze znanych utworów, m.in. Margaret, Maroon 5 czy Drake’a. Każdy odcinek to inny hit i zupełnie nowa choreografia. Widzowie nie wychodząc z domu, dzięki naśladowaniu ruchów tancerek, mogą nauczyć się układów tanecznych. Na zakończenie każdego odcinka pokazane są nagrania z choreografiami nadesłanymi przez widzów.
Filmiki wciąż można oglądać na stronie: czasnataniec.teletoonplus.pl
Premierowe odcinki programu „Czas na taniec” będzie można zobaczyć w sierpniu od poniedziałku do piątku na antenie teleTOON+ o godz. 15.55 i 21.40.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

logo.jpg

grafika | 98,3 KB

Pobierz
IMG_4077.jpg

grafika | 12,5 MB

Pobierz
IMG_4836.jpg

grafika | 8,52 MB

Pobierz
IMG_4996.jpg

grafika | 8,73 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rewolucja w MiniMini+! Obok Rybki MiniMini pojawią się dwaj zupełnie nowi bohaterowie stacji

temu

Stacja MiniMini+ w tym roku obchodzi piętnaste urodziny. Z tej okazji przygotowano niespodziankę dla małych widzów ­- świat Rybki MiniMini został wzbogacony o dodatkowe postacie. Nowymi bohaterami są Delfin oraz Ośmiornica, które idealnie wpisują się w morską stylistykę kanału.
„Gdzie jest rybka?” – nowa propozycja dla najmłodszych w aplikacji mobilnej MiniMini+ „Rybka Kolekcjonerka”

temu

Zupełnie nowe atrakcje proponuje kanał MiniMini+ użytkownikom swoich aplikacji mobilnych. Aktualizacja „Rybki Kolekcjonerki” wprowadza minigrę, dodatkową lokację, czyli tło graficzne oraz unikalne figurki do kolekcjonowania. Nowa wersja aplikacji jest już dostępna w sklepach App Store i Google Play.
WAKACJE W MINIMINI+ I TELETOON+

temu

Z okazji wakacji stacje MiniMini+ i teleTOON+ przygotowały szereg atrakcji dla najmłodszych widzów. Na dzieci czekają wyjątkowe premiery: edukacyjne bajki „Molang 3” i „Kot Prot na wszystko odpowie w lot 3”, zabawne przygody przedstawione w „Winston i Dudley” i „Kaeloo”, a także kolejny sezon romantycznej historii „Sissi młoda cesarzowa”. We wtorek, 3 lipca startują dwa konkursy, w których dzieci mogą pochwalić się swoimi selfie z wakacji.
STACJA MINIMINI+, JAROSŁAW BIENIUK I ARKADIUSZ MALARZ ZACHĘCILI TYSIĄCE DZIECI DO UPRAWIANIA SPORTU W RAMACH AKCJI „ZOSTAŃ GWIAZDĄ FUTBOLU”

temu

W czwartek, 21 czerwca zakończyła się ostatnia tura akcji „Zostań gwiazdą futbolu” organizowanej przez stację MiniMini+. Internauci oddali blisko 60 tysięcy głosów na ponad 220 filmików przesłanych przez małych piłkarzy. Do wspólnej zabawy zaangażowały się również znane gwiazdy futbolu: Jarosław Bieniuk oraz Arkadiusz Malarz. Celem akcji było zachęcanie dzieci do uprawiania sportu.