NOWE EDUKACYJNE GRY Z RYBKĄ MINIMINI JUŻ W SPRZEDAŻY

NOWE EDUKACYJNE GRY Z RYBKĄ MINIMINI JUŻ W SPRZEDAŻY

Opublikowany

Rybka MiniMini zaprasza dzieci i rodziców do wspólnej zabawy przy nowych edukacyjnych grach. Dzięki nim maluchy będą ćwiczyły pamięć, spostrzegawczość oraz znajomość kolorów. Do sklepów trafiły trzy nowe gry z Rybką MiniMini: „Junior Kimble”, „Nie tym razem” oraz „Memory”.

Nowe gry edukacyjne z Rybką MiniMini stymulują pamięć, rozwijają umiejętność kojarzenia oraz myślenia strategicznego u najmłodszych. Dzięki łatwym zasadom, znanym każdemu dorosłemu, maluch nauczy się grać w kilka minut, a grafiki przedstawiające ulubionych bajkowych bohaterów zachęcą dzieci do zabawy. To prosty i ciekawy sposób na wspólną naukę i rozrywkę.
Gra „Junior Kimble” pozwala dzieciom nauczyć się rozróżniania kolorów. Ponadto, nie trzeba już się martwić o zgubienie kostki, ponieważ została zamknięta w specjalnej kapsule. Gra przeznaczona jest dla najmłodszych, nawet tych, którzy nie opanowali jeszcze umiejętności liczenia. Zabawa „Memory” rozwija pamięć dziecka. Solidnie wykonane karty pozwolą na długą zabawę. Z kolei „Nie tym razem” to unowocześniona wersja tradycyjnego Piotrusia, która doskonali umiejętności kojarzenia i wyrabia spostrzegawczość.
Gry edukacyjne z Rybką MiniMini trafiły do sprzedaży w  poniedziałek, 30 kwietnia br. Produkty są dostępne, m.in. w sieci księgarni Bookszpan, Świat Książki oraz w E. Leclerc i sklepie internetowym Ravelo.  
Nowe gry z Rybką MiniMini to kolejny produkt wydany przez Tactic Games we współpracy ze stacją MiniMini+. Poprzedni – puzzle z Rybką MiniMini – spotkał się z ogromnym zainteresowaniem dzieci i nadal jest w sprzedaży. 

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

54944_Minimini_Junior_Kimble2.jpg

grafika | 1,34 MB

Pobierz
54945_Minimini_Go_Fish.jpg

grafika | 221 KB

Pobierz
54945_Minimini_Go_Fish2.jpg

grafika | 265 KB

Pobierz
54944_Minimini_Junior_Kimble2(1).jpg

grafika | 1,34 MB

Pobierz
54944_Minimini_Junior_Kimble(1).jpg

grafika | 871 KB

Pobierz
54939_Minimini_Memory_game2.jpg

grafika | 248 KB

Pobierz
Tactic_logod.jpg

grafika | 706 KB

Pobierz
54939_Minimini_Memory_game.jpg

grafika | 371 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
AKCJA „ZOSTAŃ GWIAZDĄ FUTBOLU” ZAANGAŻOWAŁA PONAD 60 TYSIĘCY INTERNAUTÓW. POZOSTAŁY JESZCZE TRZY TYGODNIE KONKURSU

temu

Internauci oddali ponad 22 tysiące głosów na filmiki nagrane w ramach akcji „Zostań gwiazdą futbolu” stacji MiniMini+, której celem jest zachęcanie dzieci do aktywności fizycznej. Do czwartku, 21 czerwca na stronie internetowej casting.miniminiplus.pl można zamieszczać wideo z małymi piłkarzami w roli głównej. Akcja ma formę castingu, a finaliści będą mogli pochwalić się swoimi umiejętnościami w telewizji.  
NOWE KOSMETYKI Z DOBRZE ZNANĄ MAŁYM WIDZOM MINIMINI+ MYSZKĄ W PASKI W ROSSMANNIE

temu

Rybka MiniMini zaprasza wszystkie maluchy do poznawania kolorów podczas zabawy w wannie. W drogeriach Rossmann dostępnych jest aż sześć rodzajów kosmetyków oraz akcesoriów kąpielowych z Myszką w Paski, bohaterką programów edukacyjnych emitowanych w stacji MiniMini+. Są to: kąpielowe kredki do rysowania, żele, aksamitna pianka, magiczna sól, żelki do kąpieli oraz gąbka do mycia z Myszką w Paski. Dzieci będą mogły używać ich jak farbek do malowania ciała, a także eksperymentować, mieszając ze sobą barwy.
MUZYCZNE HITY I NAUKA TAŃCA W TELETOON+

temu

teleTOON+ zaprasza wszystkich fanów muzyki i tańca do oglądania nowego, autorskiego formatu stacji pt. „Czas na taniec”. Program spełnia dziecięce marzenia o zaprezentowaniu własnej choreografii w telewizji na oczach setek tysięcy widzów. By spróbować szczęścia, wystarczy wziąć udział w konkursie na stronie czasnataniec.teletoonplus.pl.
ZOSTAŃ GWIAZDĄ FUTBOLU Z RYBKĄ MINIMINI

temu

W czerwcu niezapomniane piłkarskie emocje podczas Mistrzostw Świata, a już teraz Rybka MiniMini zaprasza maluchy z całej Polski do sportowej rywalizacji. Akcja „Zostań gwiazdą futbolu” to szansa na spełnienie piłkarskich marzeń dzieci. Od 11 maja do 21 czerwca Rybka MiniMini czeka na filmiki maluchów, które pragną pochwalić się swoimi sportowymi umiejętnościami.

Fabryka celebrytów – kto ma Apetyt na sławę?

Milion obserwujących na Instagramie, zdjęcia na ściankach, zaproszenia na eventy, czerwone dywany, spacery w blasku fleszy paparazzi, zainteresowanie portali plotkarskich  i powszechne uwielbienie. Krótko mówiąc: sława w XXI wieku. To tego właśnie pragną bohaterowie nowego serialu dokumentalnego „Apetyt na sławę”. Czy świat show-biznesu da im szansę? Premiera już w poniedziałek 4 czerwca o godz. 20:30 w CANAL+ DISCOVERY.