Platforma nc+ z nową kampanią promującą mundial w 4K
Platforma nc+ z nową kampanią promującą mundial w 4K

Platforma nc+ z nową kampanią promującą mundial w 4K

Opublikowany

Po raz pierwszy w Polsce mecze piłkarskich mistrzostw świata FIFA World Cup będą transmitowane w 4K. Dzięki współpracy z Telewizją Polską wszystkie spotkania mundialu w Rosji zostaną pokazane w najwyższej jakości obrazu na platformie nc+ na kanałach CANAL+ 4K Ultra HD – nowym kanale platformy nc+  oraz w TVP 4K - kanale  udostępnionym przez Telewizję Polską specjalnie na czas mistrzostw. Mundial w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin „Multikino”, stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.

Bohaterem nowej odsłony kampanii nc+ jest rosyjski oligarcha Iwan, który ma wszystko - fantazję, rozmach i najlepsze jakościowo produkty z najdalszych zakątków świata. Iwanowi brakuje tylko jednego – mundialu w 4K, który jest dostępny w Polsce na platformie nc+. Aby zobaczyć mecze w najlepszej jakości obrazu, Iwanowi nie pozostaje nic innego, niż migiem przylecieć do Polski do salonu nc+ po najnowszy dekoder 4K UltraBOX+.
Kreację do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media. Za komunikację online odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+ oraz Havas Warsaw.

Kampania reklamowa promująca mundial w 4K i postać Iwana to kolejna odsłona nowej platformy komunikacji przygotowanej przez Havas Warsaw dla platformy nc+.  

Więcej informacji na temat oferty 4K na mundial można znaleźć na stronie głównej kampanii: ncplus.pl/mundial2018-4k

Więcej informacji na temat oferty 4K, technologii i kanału CANAL+ 4K Ultra HD można znaleźć na stronie: canalplus.pl/4k

Udostępnij

Powiązane artykuły
„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

temu

12 września wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca bogatą ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Liga Mistrzów UEFA i Liga Europy UEFA pozostają na platformie nc+

temu

Dzięki współpracy z Telewizją Polsat wszystkie mecze najbliższego sezonu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz mecze Ligi Europy UEFA będą dostępne dla abonentów nc+. Transmisje spotkań będą realizowane za pośrednictwem kanałów Telewizji Polsat, do których platforma nc+ nabyła prawa do dystrybucji. Abonenci nc+ posiadający kanał CANAL+ zobaczą wszystkie mecze tych prestiżowych rozgrywek bez dodatkowych opłat do końca roku.
Zobacz wszystkie mecze mundialu w nc+ GO

temu

Dzięki współpracy z Telewizją Polską abonenci platformy nc+ będą mogli zobaczyć w telewizji mobilnej nc+ GO wszystkie mecze trwających Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Spotkania będą transmitowane na kanale TVP Sport HD, który na czas mistrzostw dołączył do oferty nc+ GO oraz na kanałach TVP 1 HD i TVP 2 HD, które będą dostępne w nc+ GO w trakcie dwóch dni meczowych 19 i 24 czerwca.
Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

temu

Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu.