Odkodowane kanały Eurosport 1, Eurosport 2 oraz TVP Sport na platformie nc+

Odkodowane kanały Eurosport 1, Eurosport 2 oraz TVP Sport na platformie nc+

Opublikowany

Wszyscy abonenci nc+ będą mieli na czas Zimowych Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018 nieograniczony i darmowy dostęp do kanałów Eurosport 1, Eurosport 2 oraz TVP Sport.  Wymienione wyżej kanały będą odkodowane od 9 do 25 lutego.

Na antenach Eurosport 1 i Eurosport 2 pojawi się ok. 700 godzin kontentu olimpijskiego, obejmującego relacje z wydarzeń, studio z polskimi ekspertami, magazyny i podsumowania. Po raz pierwszy w historii ramówka Eurosport 1 będzie całkowicie zlokalizowana. Zobaczymy tam przede wszystkim starty Polaków i dyscypliny najważniejsze dla polskich widzów, m.in. skoki, biegi narciarskie czy biathlon, a także podsumowania i analizy prowadzone przez czołowych ekspertów. Natomiast Eurosport 2 pokaże inne, popularne i emocjonujące dyscypliny olimpijskie, np. hokej na lodzie. W czasie igrzysk odkodowany będzie również kanał TVP Sport, który uzupełni bogatą ofertę transmisji w kanałach otwartych TVP 1 i TVP 2 codziennym magazynem Olimpijski Dzień.

Na czas PyeongChang 2018 uruchomione zostały dodatkowe kanały Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5. Na platformie nc+ są one dostępne bez opłat dla abonentów posiadających w swoim pakiecie co najmniej 6 kanałów CANAL+ oraz dla klientów biznesowych posiadających pakiety Premium Sport Pro. Dodatkowe kanały Eurosport zapewnią nieprzerwany dostęp do relacji z olimpijskich aren 24 godziny na dobę, bez reklam i w jakości HD. Wybrane transmisje w kanałach Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 będą dostępne z polskim komentarzem dziennikarzy i ekspertów nc+, między innymi Wojciecha Zawioły, Marcina Majewskiego, Żelisława Żyżyńskiego, Cezarego Olbrychta, Bartosza Ignacika, czy Przemysława Pełki.

Wszystkie 5 kanałów Eurosportu dostarczy polskim kibicom blisko 1000 godzin transmisji z PyeongChang.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Liga Mistrzów UEFA i Liga Europy UEFA pozostają na platformie nc+

temu

Dzięki współpracy z Telewizją Polsat wszystkie mecze najbliższego sezonu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz mecze Ligi Europy UEFA będą dostępne dla abonentów nc+. Transmisje spotkań będą realizowane za pośrednictwem kanałów Telewizji Polsat, do których platforma nc+ nabyła prawa do dystrybucji. Abonenci nc+ posiadający kanał CANAL+ zobaczą wszystkie mecze tych prestiżowych rozgrywek bez dodatkowych opłat do końca roku.
Zobacz wszystkie mecze mundialu w nc+ GO

temu

Dzięki współpracy z Telewizją Polską abonenci platformy nc+ będą mogli zobaczyć w telewizji mobilnej nc+ GO wszystkie mecze trwających Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Spotkania będą transmitowane na kanale TVP Sport HD, który na czas mistrzostw dołączył do oferty nc+ GO oraz na kanałach TVP 1 HD i TVP 2 HD, które będą dostępne w nc+ GO w trakcie dwóch dni meczowych 19 i 24 czerwca.
Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

temu

Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu. 
Platforma nc+ z nową kampanią promującą mundial w 4K

temu

Po raz pierwszy w Polsce mecze piłkarskich mistrzostw świata FIFA World Cup będą transmitowane w 4K. Dzięki współpracy z Telewizją Polską wszystkie spotkania mundialu w Rosji zostaną pokazane w najwyższej jakości obrazu na platformie nc+ na kanałach CANAL+ 4K Ultra HD – nowym kanale platformy nc+  oraz w TVP 4K - kanale  udostępnionym przez Telewizję Polską specjalnie na czas mistrzostw. Mundial w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin „Multikino”, stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.