Kim tak naprawdę był Jezus i co wydarzyło się 2 tysiące lat temu? – „Prawdziwy Jezus z Nazaretu” w grudniu w Planete+

Kim tak naprawdę był Jezus i co wydarzyło się 2 tysiące lat temu? – „Prawdziwy Jezus z Nazaretu” w grudniu w Planete+

Opublikowany

Chrześcijaństwo jest obecnie najliczniej reprezentowaną religią na świecie, wyznaje ją ok. 2,2 mld ludzi. Fundamenty tej wiary związane są natomiast z jedną postacią – Jezusem Chrystusem. Z okazji zbliżających się świąt kanał Planete+ przedstawi życiorys jednej z najbardziej wpływowych osób w historii ludzkości w czteroodcinkowej serii dokumentalnej „Prawdziwy Jezus z Nazaretu”. Premiera już w poniedziałek, 4 grudnia, o godzinie 22:00. Tylko w Planete+.  

Brytyjski aktor Robert Powell wcielił się w postać Jezusa z Nazaretu w słynnym telewizyjnym serialu z 1977r o tym samym tytule. Równo 40 lat po tym pamiętnym występie artysta postanawia odwiedzić Palestynę i na własną rękę przeprowadzić historyczne dochodzenie na temat tego, kim był Jezus Chrystus. Jego podróż widzowie Planete+ będą mogli śledzić w miniserialu dokumentalnym „Prawdziwy Jezus z Nazaretu”.

W czasie swojej wędrówki Powell będzie chciał dotrzeć do samego serca biblijnych wydarzeń i źródeł obecnego chrześcijaństwa. Podróżując przez Nazaret, Betlejem, Sepforis i Jerozolimę, będzie chciał dowiedzieć się, kim był Jezus, jak żył i co wydarzyło się 2 tysiące lat temu, a także jakie wydarzenia mogły wpłynąć na to, że ten młody Żyd stał się dla świata  kluczową postacią. Historyczne, archeologiczne, ale i psychologiczne śledztwo przyniesie niespodziewane efekty…

Premierowe odcinki serii w każdy poniedziałek, od 4 grudnia, o godzinie 22:00. Tylko w Planete+.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Prawdziwy Jezus z Nazaretu (2).JPG

grafika | 2,94 MB

Pobierz
Prawdziwy Jezus z Nazaretu (8).JPG

grafika | 2,16 MB

Pobierz
Prawdziwy Jezus z Nazaretu (1).PNG

grafika | 2,54 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Planete+ pamięta o Dniu Ziemi

temu

Światowy Dzień Ziemi obchodzony jest od lat 70. XX wieku, by uświadamiać społeczeństwu potrzebę troski o środowisko naturalne w codziennym życiu. Z tej okazji Planete+ przygotowało specjalną ramówkę i zaprasza na dokumenty związane z ochroną środowiska oraz wyjątkowe premiery:  „Wielka susza. Szkoła przetrwania dla zwierząt”, „Powodzie - wyzwanie XXI wieku”, „Martwy wieloryb pełen plastiku” oraz „CIA i GRU na tropie globalnego ocieplenia”. Już 22 kwietnia na antenie Planete+.
„Polscy szpiedzy” wracają na antenę CANAL+ DISCOVERY

temu

Podwójni agenci, wyrafinowane przykrywki i spektakularne demaskacje.  Sensacyjna seria dokumentalna „Polscy szpiedzy” wraca na ekrany i w drugim sezonie przedstawi sylwetki kolejnych ośmiu zasłużonych agentów polskiego wywiadu. Premierowe odcinki już od 7 kwietnia, o godzinie 20:20 tylko w CANAL+ DISCOVERY.
Wielkanocne danie czy sportowa uczta? 4. sezon „365 obiadów Mariety Mareckiej” zaproponuje potrawę na każdą okazję

temu

Codzienne przygotowywanie obiadów nie musi być żmudną rutyną. Z pomocą i inspiracją przyjdzie już po raz czwarty Marieta Marecka, która w swoim autorskim programie zaprezentuje szereg pomysłowych i prostych w przygotowaniu posiłków. Premierowe odcinki „365 obiadów Mariety Mareckiej 4” w każdą sobotę, od 24 marca o godzinie 17:00. Tylko w Kuchni+.
Słodycz i perfekcja, czyli 3. sezon „Deserów Dekera” w marcu w Kuchni+

temu

Każda okazja jest dobra, aby przygotować coś słodkiego! Wie to dobrze mistrz cukiernictwa Tomasz Deker, który już po raz trzeci odkryje przed widzami Kuchni+ inspirujące i niezwykle pomysłowe przepisy na słodkie desery i wypieki. Premierowe odcinki 3. sezonu „Deserów Dekera” w każdą niedzielę od 18 marca, o godzinie 15:00. Tylko w Kuchni+.

Strategia i działania Public Relations serialu „BELFER” z pierwszą w historii nagrodą publiczności oraz trzema statuetkami na gali Złote Spinacze 2017

Działania  Public Relations wokół serialu kryminalnego „BELFER” wyróżnione zostały w 3 kategoriach podczas oficjalnej gali konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Koncepcja PR serialu zdobyła dwa Złote Spinacze w kategoriach „Launch produktu, usługi lub firmy" oraz „Media Relations” oraz Srebrnego Spinacza w kategorii „Kultura i media”. Aktywności zostały docenione nie tylko przez branżę, ale także przez publiczność, co jest ogromnym wyróżnieniem i pokazuje, że były pozytywnie ocenione. Platforma nc+ za działania Public Relations serialu „BELFER” otrzymała również przyznawaną po raz pierwszy w historii konkursu Nagrodę Publiczności. Na wybrany projekt głosy można było oddawać za pośrednictwem strony internetowej.