„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania teleTOON+

„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania teleTOON+

W poniedziałek, 20 listopada pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa teleTOON+. Akcja promocyjna, wsparta dedykowaną stroną internetową, skupia się na tytułach : „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”.

Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleTOON+. Na potrzeby kampanii ruszyła strona internetowa www.teletoonplus.pl/selfie/

Za pomocą witryny każde dziecko będzie miało możliwość ozdobienia własnego zdjęcia różnymi, coraz to innymi elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku. Co tydzień teleTOON+ udostępniać będzie kolejne atrybuty. Aby móc z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalny kod. Będą one emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu  każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada.

Spoty „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” emitowane będą na antenie teleTOON+ oraz w sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem:
https://youtu.be/f3Wfd0PsjoQ

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Promocja potrwa do 20 grudnia br., natomiast strona internetowa powstała przy okazji kampanii będzie kontynuowana poprzez dodawanie nowych światów i bajek.
Załączniki

Pobierz wszystkie

1080x1080-2_KARUZELA_2.png

grafika | 572 KB

Pobierz
1080x1080_FB_MIA I JA_KARUZELA_1.png

grafika | 679 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowe pokazy Rybki MiniMini w Multikinach w całym kraju już w listopadzie

W listopadowe weekendy w wybranych Multikinach w całej Polsce odbędą się pokazy nowego interaktywnego show pt. „Rybka MiniMini poznaje świat dzieci”. Dzięki projektowi „KinoMagica” wyprodukowanemu  przez firmę Verne Vision widzowie mogą doświadczyć kina przyszłości – por
Nowe produkcje wytwórni DreamWorks na antenie stacji dziecięcej teleTOON+!

teleTOON+ poszerza współpracę z wytwórnią filmów animowanych DreamWorks. W październiku widzowie stacji zobaczą premierowo spin-offy filmowych hitów: „Mustang – duch wolności” oraz „Trolle: Impreza trwa!”. Z tej okazji stacja przygotowała konkurs dla fanów roztańczonych Trolli. Kolejną produkcją słynnego studia, która już w listopadzie ukaże się na antenie teleTOON+ jest „Dom: Przygody Ocha i Tip”.
Innowacyjny projekt „KinoMagica” już w kinach - ucz się, baw i przeżywaj niesamowite przygody z Rybką MiniMini!

Stacja MiniMini+ oraz sieć Multikino we współpracy z firmą Verne Vision przygotowały niespodziankę dla najmłodszych fanów podwodnego świata Rybki MiniMini. Dzięki projektowi „KinoMagica” widzowie będą mogli doświadczyć kina przyszłości – porozmawiać na żywo ze swoją ulubienicą na dużym ekranie. Od października wybrane Multikina zapraszają na weekendowe pokazy tego wyjątkowego, interaktywnego show. Twórcy przygotowali trzy różne przedstawienia.
Dzień Przyjaciół Rybki MiniMini w warszawskim ZOO. Poznaj nowych bohaterów stacji!

W niedzielę, 16 września w warszawskim ogrodzie zoologicznym odbędzie się Dzień Przyjaciół Rybki MiniMini, podczas którego dzieci będą mogły poznać Delfina Finka i Ośmiornicę Lolę. Impreza organizowana przez stację MiniMini+ rozpocznie się o godzinie 10:00 i potrwa do 16:00. Na uczestników czekać będą niezwykłe atrakcje, mnóstwo zabawy i dużo interesujących ciekawostek na temat podwodnego świata.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.