„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania teleTOON+

„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania teleTOON+

Opublikowany

W poniedziałek, 20 listopada pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa teleTOON+. Akcja promocyjna, wsparta dedykowaną stroną internetową, skupia się na tytułach : „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”.

Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleTOON+. Na potrzeby kampanii ruszyła strona internetowa www.teletoonplus.pl/selfie/

Za pomocą witryny każde dziecko będzie miało możliwość ozdobienia własnego zdjęcia różnymi, coraz to innymi elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku. Co tydzień teleTOON+ udostępniać będzie kolejne atrybuty. Aby móc z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalny kod. Będą one emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu  każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada.

Spoty „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” emitowane będą na antenie teleTOON+ oraz w sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem:
https://youtu.be/f3Wfd0PsjoQ

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Promocja potrwa do 20 grudnia br., natomiast strona internetowa powstała przy okazji kampanii będzie kontynuowana poprzez dodawanie nowych światów i bajek.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

1080x1080-2_KARUZELA_2.png

grafika | 572 KB

Pobierz
1080x1080_FB_MIA I JA_KARUZELA_1.png

grafika | 679 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
„Gdzie jest rybka?” – nowa propozycja dla najmłodszych w aplikacji mobilnej MiniMini+ „Rybka Kolekcjonerka”

temu

Zupełnie nowe atrakcje proponuje kanał MiniMini+ użytkownikom swoich aplikacji mobilnych. Aktualizacja „Rybki Kolekcjonerki” wprowadza minigrę, dodatkową lokację, czyli tło graficzne oraz unikalne figurki do kolekcjonowania. Nowa wersja aplikacji jest już dostępna w sklepach App Store i Google Play.
WAKACJE W MINIMINI+ I TELETOON+

temu

Z okazji wakacji stacje MiniMini+ i teleTOON+ przygotowały szereg atrakcji dla najmłodszych widzów. Na dzieci czekają wyjątkowe premiery: edukacyjne bajki „Molang 3” i „Kot Prot na wszystko odpowie w lot 3”, zabawne przygody przedstawione w „Winston i Dudley” i „Kaeloo”, a także kolejny sezon romantycznej historii „Sissi młoda cesarzowa”. We wtorek, 3 lipca startują dwa konkursy, w których dzieci mogą pochwalić się swoimi selfie z wakacji.
STACJA MINIMINI+, JAROSŁAW BIENIUK I ARKADIUSZ MALARZ ZACHĘCILI TYSIĄCE DZIECI DO UPRAWIANIA SPORTU W RAMACH AKCJI „ZOSTAŃ GWIAZDĄ FUTBOLU”

temu

W czwartek, 21 czerwca zakończyła się ostatnia tura akcji „Zostań gwiazdą futbolu” organizowanej przez stację MiniMini+. Internauci oddali blisko 60 tysięcy głosów na ponad 220 filmików przesłanych przez małych piłkarzy. Do wspólnej zabawy zaangażowały się również znane gwiazdy futbolu: Jarosław Bieniuk oraz Arkadiusz Malarz. Celem akcji było zachęcanie dzieci do uprawiania sportu.  
AKCJA „ZOSTAŃ GWIAZDĄ FUTBOLU” ZAANGAŻOWAŁA PONAD 60 TYSIĘCY INTERNAUTÓW. POZOSTAŁY JESZCZE TRZY TYGODNIE KONKURSU

temu

Internauci oddali ponad 22 tysiące głosów na filmiki nagrane w ramach akcji „Zostań gwiazdą futbolu” stacji MiniMini+, której celem jest zachęcanie dzieci do aktywności fizycznej. Do czwartku, 21 czerwca na stronie internetowej casting.miniminiplus.pl można zamieszczać wideo z małymi piłkarzami w roli głównej. Akcja ma formę castingu, a finaliści będą mogli pochwalić się swoimi umiejętnościami w telewizji.  

Pierwsza transmisja sportowa w jakości 4K w Polsce – platforma nc+ zaprasza na Ligę Mistrzów UEFA

Wtorkowy mecz Ligi Mistrzów UEFA Borussia Dortmund – Tottenham Hotspur będzie pierwszym wydarzeniem sportowym transmitowanym w Polsce w jakości 4K (20:40, CANAL+ NOW).