Kosmiczne wpadki NASA w listopadzie w Planete+

Historia nauki to historia zarówno wiekopomnych odkryć, jak i spektakularnych porażek. Co jednak zrobić w sytuacji, kiedy najdrobniejszy nawet błąd może kosztować fortunę lub ludzkie zdrowie i życie? W listopadzie Planete+ zaprezentuje swoim widzom opowieść o najbardziej druzgocących pomyłkach w dziedzinie podboju kosmosu. Seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA” już we wtorek 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko w Planete+.

NASA to największa organizacja kosmiczna na świecie. Jej budżet opiewa na astronomiczną sumę 17 miliardów dolarów rocznie, a na jej koncie są takie sukcesy jak pierwsze w historii lądowanie na Księżycu. Za każdym wielkim trumfem kryją się jednak setki równie spektakularnych porażek. Kulisy błędów i nieprawidłowości w historii NASA, które doprowadziły do poważnych awarii i historycznych katastrof, odsłoni wciągająca seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA”.

Twórcy dokumentu postanowili przyjrzeć się temu, jak nowoczesna nauka i technologia uczy się na własnych błędach, a także jak wiele te błędy kosztują. Widzowie Planete+ będą mieli okazję zajrzeć m.in. za kulisy tragicznej w skutkach wyprawy promu Columbia. Dowiedzą się także co robią inżynierowie NASA, gdy odkrywają straszliwą prawdę o katastrofie i kaskadzie błędów, których można było uniknąć.

Premierowe odcinki serii „Kosmiczne wpadki NASA” w każdy wtorek, od 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko na antenie Planete+.

space_station_over_earth.jpg

grafika | 775 KB

Space Mistakes 02.jpg

grafika | 2,44 MB

95PC1669.jpg

grafika | 1,47 MB

Space Suits.JPG

grafika | 1,32 MB

genesis_crash site1.jpg

grafika | 788 KB

Powiązane artykuły
Kulinarna podróż po Polsce z Aleksandrem Baronem i Damianem Kordasem – „Widelcem po mapie 2”

temu

Podróż kulinarna najczęściej przywodzi na myśl dalekie miejsca, orientalne potrawy i niespotykane smaki. Prowadzący drugiego sezonu programu „Widelcem po mapie” pokażą, że interesujące gastronomicznie mogą być także różne zakątki naszego kraju! Aleksander Baron i Damian Kordas tworzą nową mapę Polski – z najciekawszymi restauracjami, klimatycznymi lokalami i inspirującymi szefami kuchni. Premierowy odcinek już 21 czerwca o godzinie 22:30 tylko na antenie Kuchni+.
Przyroda na pierwszym miejscu – nowy program „Ekopatrol” w Planete+

temu

Spokojna, dobra, bezbronna – natura nie obroni się sama. Na szczęście jest wielu ludzi, którym leży na sercu stan naszej planety. Bohaterowie nowego serialu dokumentalnego Planete+ - „Ekopatrol” - poruszają trudne tematy, prowadzą własne śledztwa, współpracują z prokuraturą i podejmują się ryzykownych interwencji, by chronić polską faunę i florę. Premierowe odcinki zmagań ekologów w każdy poniedziałek od 18 czerwca o godz. 18:00.
Wieczór specjalny z programami Anthony'ego Bourdaina w Kuchni+

temu

Barack  Obama powiedział o nim: „wiele nauczył nas o jedzeniu, o tym, jak  wspólne posiłki mogą zbliżać, ale przede wszystkim – pokazał nam, jak nie  bać się nieznanego”. To postać, której nikomu nie trzeba przedstawiać.  Znany pisarz, publicysta, celebryta i podróżnik  kulinarny. Niezwykle  barwny i wyrazisty, ale też otwarty na nowe miejsca, smaki i ludzi. Jego  życie było inspiracją, a jego strata –  ogromnym żalem.16 czerwca  od godz. 20:30 Kuchnia+ wyemituje specjalny maraton poświęcony pamięci Anthony’ego Bourdaina.
RUSZA NABÓR NA DOMO+ DESIGN CAMP

temu

Wystartował nabór na Domo+ Design Camp. Warsztaty dla studentów i absolwentów wzornictwa organizowane przez kanał telewizyjny Domo+ odbędą się między 15 a 22 września w Centrum Kreatywności Kulturalno-Społecznej w Sobolach na Lubelszczyźnie. Ich celem będzie opracowanie sposobów na przeciwdziałanie smogowi w przestrzeni domowej. Na najciekawszy projekt czeka stypendium o wartości 20 000 zł. Opiekę merytoryczną nad warsztatami sprawują Gosia i Tomek Rygalikowie ze Studia Rygalik.

Pokochaj lub sprzedaj! – 2. sezon programu w listopadzie w Domo+

Listopad w Domo+ sprzyjał będzie podejmowaniu ważnych życiowych decyzji. Czy lepiej sprzedać stary dom i kupić inny, czy wyremontować ten, w którym obecnie mieszkamy? Przed takim dylematem staną bohaterowie programu „Pokochaj lub sprzedaj - Wielka Brytania 2”. O tym, co wybiorą, widzowie będą mogli przekonać się już od 7 listopada o 21:00.