Kosmiczne wpadki NASA w listopadzie w Planete+

Historia nauki to historia zarówno wiekopomnych odkryć, jak i spektakularnych porażek. Co jednak zrobić w sytuacji, kiedy najdrobniejszy nawet błąd może kosztować fortunę lub ludzkie zdrowie i życie? W listopadzie Planete+ zaprezentuje swoim widzom opowieść o najbardziej druzgocących pomyłkach w dziedzinie podboju kosmosu. Seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA” już we wtorek 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko w Planete+.

NASA to największa organizacja kosmiczna na świecie. Jej budżet opiewa na astronomiczną sumę 17 miliardów dolarów rocznie, a na jej koncie są takie sukcesy jak pierwsze w historii lądowanie na Księżycu. Za każdym wielkim trumfem kryją się jednak setki równie spektakularnych porażek. Kulisy błędów i nieprawidłowości w historii NASA, które doprowadziły do poważnych awarii i historycznych katastrof, odsłoni wciągająca seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA”.

Twórcy dokumentu postanowili przyjrzeć się temu, jak nowoczesna nauka i technologia uczy się na własnych błędach, a także jak wiele te błędy kosztują. Widzowie Planete+ będą mieli okazję zajrzeć m.in. za kulisy tragicznej w skutkach wyprawy promu Columbia. Dowiedzą się także co robią inżynierowie NASA, gdy odkrywają straszliwą prawdę o katastrofie i kaskadzie błędów, których można było uniknąć.

Premierowe odcinki serii „Kosmiczne wpadki NASA” w każdy wtorek, od 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko na antenie Planete+.

space_station_over_earth.jpg

grafika | 788 KB

Powiązane artykuły
Planete+ pamięta o Dniu Ziemi

temu

Światowy Dzień Ziemi obchodzony jest od lat 70. XX wieku, by uświadamiać społeczeństwu potrzebę troski o środowisko naturalne w codziennym życiu. Z tej okazji Planete+ przygotowało specjalną ramówkę i zaprasza na dokumenty związane z ochroną środowiska oraz wyjątkowe premiery:  „Wielka susza. Szkoła przetrwania dla zwierząt”, „Powodzie - wyzwanie XXI wieku”, „Martwy wieloryb pełen plastiku” oraz „CIA i GRU na tropie globalnego ocieplenia”. Już 22 kwietnia na antenie Planete+.
„Polscy szpiedzy” wracają na antenę CANAL+ DISCOVERY

temu

Podwójni agenci, wyrafinowane przykrywki i spektakularne demaskacje.  Sensacyjna seria dokumentalna „Polscy szpiedzy” wraca na ekrany i w drugim sezonie przedstawi sylwetki kolejnych ośmiu zasłużonych agentów polskiego wywiadu. Premierowe odcinki już od 7 kwietnia, o godzinie 20:20 tylko w CANAL+ DISCOVERY.
Wielkanocne danie czy sportowa uczta? 4. sezon „365 obiadów Mariety Mareckiej” zaproponuje potrawę na każdą okazję

temu

Codzienne przygotowywanie obiadów nie musi być żmudną rutyną. Z pomocą i inspiracją przyjdzie już po raz czwarty Marieta Marecka, która w swoim autorskim programie zaprezentuje szereg pomysłowych i prostych w przygotowaniu posiłków. Premierowe odcinki „365 obiadów Mariety Mareckiej 4” w każdą sobotę, od 24 marca o godzinie 17:00. Tylko w Kuchni+.
Słodycz i perfekcja, czyli 3. sezon „Deserów Dekera” w marcu w Kuchni+

temu

Każda okazja jest dobra, aby przygotować coś słodkiego! Wie to dobrze mistrz cukiernictwa Tomasz Deker, który już po raz trzeci odkryje przed widzami Kuchni+ inspirujące i niezwykle pomysłowe przepisy na słodkie desery i wypieki. Premierowe odcinki 3. sezonu „Deserów Dekera” w każdą niedzielę od 18 marca, o godzinie 15:00. Tylko w Kuchni+.

Pokochaj lub sprzedaj! – 2. sezon programu w listopadzie w Domo+

Listopad w Domo+ sprzyjał będzie podejmowaniu ważnych życiowych decyzji. Czy lepiej sprzedać stary dom i kupić inny, czy wyremontować ten, w którym obecnie mieszkamy? Przed takim dylematem staną bohaterowie programu „Pokochaj lub sprzedaj - Wielka Brytania 2”. O tym, co wybiorą, widzowie będą mogli przekonać się już od 7 listopada o 21:00.