Kosmiczne wpadki NASA w listopadzie w Planete+

Historia nauki to historia zarówno wiekopomnych odkryć, jak i spektakularnych porażek. Co jednak zrobić w sytuacji, kiedy najdrobniejszy nawet błąd może kosztować fortunę lub ludzkie zdrowie i życie? W listopadzie Planete+ zaprezentuje swoim widzom opowieść o najbardziej druzgocących pomyłkach w dziedzinie podboju kosmosu. Seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA” już we wtorek 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko w Planete+.

NASA to największa organizacja kosmiczna na świecie. Jej budżet opiewa na astronomiczną sumę 17 miliardów dolarów rocznie, a na jej koncie są takie sukcesy jak pierwsze w historii lądowanie na Księżycu. Za każdym wielkim trumfem kryją się jednak setki równie spektakularnych porażek. Kulisy błędów i nieprawidłowości w historii NASA, które doprowadziły do poważnych awarii i historycznych katastrof, odsłoni wciągająca seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA”.

Twórcy dokumentu postanowili przyjrzeć się temu, jak nowoczesna nauka i technologia uczy się na własnych błędach, a także jak wiele te błędy kosztują. Widzowie Planete+ będą mieli okazję zajrzeć m.in. za kulisy tragicznej w skutkach wyprawy promu Columbia. Dowiedzą się także co robią inżynierowie NASA, gdy odkrywają straszliwą prawdę o katastrofie i kaskadzie błędów, których można było uniknąć.

Premierowe odcinki serii „Kosmiczne wpadki NASA” w każdy wtorek, od 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko na antenie Planete+.

space_station_over_earth.jpg

grafika | 788 KB

Powiązane artykuły
Hiszpańska uczta na Antypodach

temu

Gdzie przyrządza się najlepsze portugalskie przysmaki w Australii? Skąd na Antypodach wyśmienita kuchnia chińska? W listopadzie zawsze uśmiechnięty szef kuchni – Miguel Maestre – zaprosi widzów Kuchni+ na kulinarną wyprawę, podczas której odkryje niezwykle smaczne tajemnice wielokulturowej Australii. Premierowe odcinki serii „Miguel zaprasza na ucztę” od poniedziałku do piątku, od 16 listopada o godzinie 16:30.
Życie na i poza podium – 2. sezon oryginalnej serii dokumentalnej CANAL+ DISCOVERY

temu

Dziesięć różnych dyscyplin i dziesięcioro wybitnych sportowców na emeryturze. W 2. odsłonie oryginalnej serii dokumentalnej CANAL+ DISCOVERY „Życie na podium” o swoim życiu zawodowym i prywatnym opowiedzą bez retuszu najwybitniejsi polscy wyczynowcy, m.in. Adam Małysz, Paweł Nastula, Wojciech Fibak czy Tomasz Sikora. Premierowe odcinki w każdy wtorek od 7 listopada, o godzinie 21:40. Tylko w CANAL+ DISCOVERY.
CANAL+ DISCOVERY po raz drugi udowadnia, że „Sukces nie zna granic”, a kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana

temu

Jak odnieść  sukces w życiu? Czym ten sukces jest dla bohaterów programu? Czy chodzi tylko o pieniądze, czy raczej o spełnienie marzeń i życiową harmonię? CANAL+ DISCOVERY po raz drugi odwiedzi polskich emigrantów, którzy swoje szczęście odnaleźli w innym kraju. Premierowe odcinki 2. sezonu programu „Sukces nie zna granic” już od 5 listopada o godz. 12:30. Tylko w CANAL+ DISCOVERY.
Wiele twarzy króla gitary w listopadzie w Planete+

temu

Uznawany za najlepszego gitarzystę wszech czasów Jimi Hendrix w listopadzie skończyłby 75 lat. Choć żył bardzo krótko, pozostawił po sobie niezwykle bogaty dorobek i do dziś stanowi wzór dla wielu adeptów gitary. Planete+ zaprasza na podwójne, dokumentalne spotkanie z mistrzem. W sobotę 25 listopada o godzinie 22:00 na antenie zagości biografia „Jimi Hendrix – narodziny geniuszu”, a w niedzielę 26 listopada, również o 22:00, „Elektryczny kościół Jimiego Hendrixa”, dokument przypominający słynny koncert w Atlancie 4 lipca 1970 roku.

Pokochaj lub sprzedaj! – 2. sezon programu w listopadzie w Domo+

Listopad w Domo+ sprzyjał będzie podejmowaniu ważnych życiowych decyzji. Czy lepiej sprzedać stary dom i kupić inny, czy wyremontować ten, w którym obecnie mieszkamy? Przed takim dylematem staną bohaterowie programu „Pokochaj lub sprzedaj - Wielka Brytania 2”. O tym, co wybiorą, widzowie będą mogli przekonać się już od 7 listopada o 21:00.