Kosmiczne wpadki NASA w listopadzie w Planete+

Historia nauki to historia zarówno wiekopomnych odkryć, jak i spektakularnych porażek. Co jednak zrobić w sytuacji, kiedy najdrobniejszy nawet błąd może kosztować fortunę lub ludzkie zdrowie i życie? W listopadzie Planete+ zaprezentuje swoim widzom opowieść o najbardziej druzgocących pomyłkach w dziedzinie podboju kosmosu. Seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA” już we wtorek 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko w Planete+.

NASA to największa organizacja kosmiczna na świecie. Jej budżet opiewa na astronomiczną sumę 17 miliardów dolarów rocznie, a na jej koncie są takie sukcesy jak pierwsze w historii lądowanie na Księżycu. Za każdym wielkim trumfem kryją się jednak setki równie spektakularnych porażek. Kulisy błędów i nieprawidłowości w historii NASA, które doprowadziły do poważnych awarii i historycznych katastrof, odsłoni wciągająca seria dokumentalna „Kosmiczne wpadki NASA”.

Twórcy dokumentu postanowili przyjrzeć się temu, jak nowoczesna nauka i technologia uczy się na własnych błędach, a także jak wiele te błędy kosztują. Widzowie Planete+ będą mieli okazję zajrzeć m.in. za kulisy tragicznej w skutkach wyprawy promu Columbia. Dowiedzą się także co robią inżynierowie NASA, gdy odkrywają straszliwą prawdę o katastrofie i kaskadzie błędów, których można było uniknąć.

Premierowe odcinki serii „Kosmiczne wpadki NASA” w każdy wtorek, od 7 listopada, o godzinie 22:00. Tylko na antenie Planete+.

space_station_over_earth.jpg

grafika | 775 KB

Space Mistakes 02.jpg

grafika | 2,44 MB

95PC1669.jpg

grafika | 1,47 MB

Space Suits.JPG

grafika | 1,32 MB

genesis_crash site1.jpg

grafika | 788 KB

Powiązane artykuły
Świat stworzony na nowo – polskie gry komputerowe

temu

Rynek warty ponad 500 milionów dolarów. Gracze, których zmagania z kolejnymi „levelami” platformówek notują miliony odsłon w serwisie YouTube. To, co początkowo służyło zabawie, przerodziło się w część kultury, ważne ogniwo życia młodych pokoleń oraz prawdziwy biznes. W branży gier komputerowych Polska jest już prawdziwą potęgą. Zatem jak wygląda ten rynek? Które produkcje zyskały rozgłos i którzy twórcy zasłużyli na światowe uznanie? W nowym programie „Twórcy światów” w CANAL+ DISCOVERY nie tylko przyglądamy się zjawisku, analizując rys historyczny oraz sylwetki polskich twórców, lecz także stawiamy pytania o przyszłość tego biznesu. Premiera już we wtorek, 16 października.
Ucieczka z miejskiej dżungli w Domo+

temu

W powakacyjnym natłoku obowiązków i wirze codziennych zajęć nie ma chyba osoby, która nie marzyłaby o ucieczce poza miejską dżunglę, by obcować z naturą. Taką możliwość daje piąty sezon programu „Daleko od miasta”, którego premiera już 6 października o 18:00 w Domo+.
Czy zwierzęta mają prawa? Cykl dokumentalny w Planete+

temu

Szokujące śledztwo w masarniach na całym świecie, historia modyfikowania krowich genów oraz owady jako żywność przyszłości – w październiku w ramach środowego pasma SZOK DOK widzowie poznają wstrząsające fakty na temat globalnego przemysłu spożywczego. Zwierzęta pełnią bardzo istotną rolę w naszym świecie. Jednak czy mają jakiekolwiek prawa? Premiery dokumentów w każdą środę od 3 października o godz. 22:00.
Sekrety XX-wiecznej Rosji w październiku na antenie Planete+

temu

Morderstwo człowieka-zagadki, czyli Rasputina, kreowana przez władze ZSRR polityka seksualna, walka z głodem przy pomocy naukowych faktów i kuglarskich sztuczek oraz prawdziwa historia otoczonego niezwykłym kultem radzieckiego agenta – w tym miesiącu widzowie naszej stacji odkryją nieustająco intrygujące oblicze Rosji w specjalnym cyklu historycznym. Premiery kolejnych filmów w każdy czwartek od 4 października, o godz. 22:00.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.