Kino europejskie, którego nie da się zapomnieć. „Komuna”, „Julieta”, „Zagubieni” oraz „Jestem mordercą” po raz pierwszy w telewizji. Tylko w CANAL+

Kino europejskie, którego nie da się zapomnieć. „Komuna”, „Julieta”, „Zagubieni” oraz „Jestem mordercą” po raz pierwszy w telewizji. Tylko w CANAL+

Opublikowany

W sierpniu CANAL+ zaprosi swoich widzów na cztery poruszające filmy z europejskiego podwórka. W programie: „Komuna” Thomasa Vinterberga, „Julieta” hiszpańskiego mistrza Pedro Almodóvara, „Zagubieni” Petra Zelenki (czeski kandydat do Oscara® 2017) oraz polski thriller „Jestem mordercą” w reżyserii Macieja Pieprzycy. Premiery w cyklu „Made in Europe” w każdą niedzielę od 6 sierpnia, o godz. 21:30. Tylko w CANAL+.

Europejską serię rozpocznie duński dramat „Komuna” – najnowsze dzieło Thomasa Vinterberga, reżysera takich obrazów jak „Festen” czy nominowane do Oscara® „Polowanie”. W roli głównej Trine Dyrholm („Wesele w Sorrento”, „W lepszym świecie”). Jej aktorską kreację w „Komunie” doceniło Jury MFF w Berlinie, przyznając nagrodę Srebrnego Niedźwiedzia w kategorii: Najlepsza aktorka pierwszoplanowa.

„Komuna” ma sporo z psychoterapii w „Festen”, ale jest filmem znacznie bardziej intymnym. Nie tyle o komunie, ile o rozstaniu z wyobrażeniami: na temat związku, małżeństwa, bliskości. I wspólnoty,danej zawsze tylko na chwilę.

Paweł T. Felis, „Gazeta Wyborcza”

Anna (Trine Dyrholm) ma dość mieszczańskiego życia. Namawia męża na eksperyment: zerwanie z nudnym, ustatkowanym życiem i konserwatyzmem epoki. Wspólnie postanawiają stworzyć hipisowską komunę w wielkiej willi, która nieoczekiwanie przypadła im w spadku. Wraz z Anną i jej rodziną zostajemy zaproszeni do życia we wspólnocie, której członkowie razem się budzą i zasypiają, wspólnie gotują, jedzą i powierzają sobie sekrety. Jednak przyjaźń, miłość i tolerancja żyjącej pod jednym dachem grupy zostaje wystawiona na próbę, kiedy mąż Anny zwierza się jej ze swoich planów. Chciałby, aby do komuny dołączyła znacznie młodsza dziewczyna, w której się zakochał.
PREMIERA: CANAL+, niedziela 6 sierpnia godz. 21:30

W sierpniu widzowie CANAL+ przeniosą się do świata kobiet i ich namiętności w najnowszym filmie hiszpańskiego mistrza Pedro Almodóvara („Volver”, „Przerwane objęcia”, „Wszystko o mojej matce”). Scenariusz do produkcji „Julieta” powstał w oparciu o fabułę powieści laureatki Nagrody Nobla – Alice Munro. Produkcja licznie doceniana nominacjami m.in od: Hiszpańskiej Akademii Sztuk Filmowych, Europejskiej Akademii Filmowej czy Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych.

Zamiast perwersji, voyeuryzmu, obyczajowej prowokacji, groteskowego tonu, kiczu, wulgarności – napięcie niczym w kryminale, wartka akcja, dystans i, jak przystało na klasyka, wirtuozerski portret pogrążającej się w depresji kobiety

Janusz Wróblewski, „Polityka”

Trzymająca w napięciu historia matki (Emma Suarez) poszukującej swojej córki, która wiele lat wcześniej zniknęła bez śladu. Opowieść o skrajnych uczuciach, jakie odczuwamy wobec najbliższych i tajemnicach, które przed nimi skrywamy.
PREMIERA: CANAL+, niedziela 13 sierpnia godz. 21:30

Kolejną propozycją CANAL+ będzie pełna absurdalnego humoru i ironii komedia „Zagubieni” w reżyserii Petra Zelenki, twórcy „Opowieści o zwyczajnym szaleństwie” oraz „Samotnych”. Zdesperowany dziennikarz, gadająca papuga i polityczny skandal. Ironiczne spojrzenie na rzeczywistość oraz pytanie: czy my, Polacy, również potrafimy w tak inteligentny i lekki sposób śmiać się z własnej historii? Film był czeskim kandydatem do Oscara® w 2017 roku.

„Zagubieni” to film błyskotliwy, pełen niewymuszonego humoru i ciepłych emocji, a jednocześnie ciekawa refleksja nad historią i tworzeniem jej obrazu w społecznej świadomości. Rzadko się zdarza, by tak gorzka diagnoza zamknięta była w tak zabawnej i lekkiej formie. Czeskie kino w najlepszym stylu.

Barbara Hollender, „Rzeczpospolita”

Pavel (Martin Myšička) to dziennikarz w średnim wieku. Poszukując inspiracji do artykułu, trafia na niecodzienną konferencję prasową, gdzie mają zostać ujawnione sekrety konferencji monachijskiej. Tam w 1938 roku zadecydowano o losach Czechosłowacji – bez udziału Czechów. Świadkiem tych działań była wciąż żyjąca, należąca do premiera Francji... gadająca papuga. Pavel, pod wpływem impulsu porywa ptaka, by wkrótce znaleźć się w sercu wielkiego politycznego skandalu.
PREMIERA: CANAL+, niedziela 20 sierpnia godz. 21:30

Cykl „Made in Europe” zakończy głośny polski thriller „Jestem mordercą”. Historia, w której tylko jedno jest faktem: zbrodnia. Reszta to zagadka i intryga z filmowym PRL-em w tle. Film nagrodzono Srebrnymi Lwami na 41. Festiwalu Filmowym w Gdyni. Pieprzyca otrzymał również statuetkę za scenariusz. Agata Kulesza i Arkadiusz Jakubik zostali docenieni na ceremonii Polskich Nagród Filmowych ORŁY za drugoplanowe role w „Jestem mordercą”.

„Jestem mordercą” to niezwykły polski thriller, który jest jednym z najlepszych rodzimych filmów od lat. Maciej Pieprzyca stworzył coś wyjątkowego

Adam Siennica, naEKRANIE.pl

Thriller psychologiczny inspirowany prawdziwymi wydarzeniami z początku lat 70. Główny bohater filmu Janusz Jasiński (Mirosław Haniszewski) to młody milicjant, który po niepowodzeniu pierwszego etapu śledztwa zostaje szefem grupy dochodzeniowej mającej złapać seryjnego zabójcę kobiet – słynnego Wampira z Zagłębia. Funkcjonariusz stara się zrobić wszystko, by wykorzystać życiową szansę i zamknąć sprawę.
PREMIERA: CANAL+, niedziela 27 sierpnia godz. 21:30

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Komuna (12).jpg

grafika | 18,5 MB

Pobierz
Komuna (6).jpg

grafika | 2,7 MB

Pobierz
Komuna (1).jpg

grafika | 4,39 MB

Pobierz
copy_Komuna.txt

txt | 56 bajty

Pobierz
Julieta (10).jpg

grafika | 16,2 MB

Pobierz
Julieta (3).jpg

grafika | 19,7 MB

Pobierz
Julieta (1).jpg

grafika | 8,96 MB

Pobierz
copy_Julieta.txt

txt | 56 bajty

Pobierz
Powiązane artykuły
Serialowe hity października: życie po zdradzie w „Doktor Foster” i policjantka z przymusu w „Dumb”. Tylko w Ale kino+

temu

W październikowe wieczory widzowie Ale kino+ ponownie spotkają się z „Doktor Foster” – jednym z najlepiej zagranych i najciekawszych seriali o zdradzie. Premierowo pojawi się również izraelski hit „Dumb” (tytuł oryginalny: „Metumtemet”), który zaintryguje nawet najbardziej wymagających. Premiery od 1 października, po raz pierwszy w polskiej telewizji. Tylko w Ale kino+.
„Są zdolni do wielu rzeczy… jakich rzeczy?”. „BELFER” Sezon 2. – zwiastun główny

temu

Dramatyczne wydarzenia we wrocławskiej szkole z udziałem bohaterów granych przez Macieja Stuhra, Zofię Wichłacz, Michalinę Łabacz, Elizę Rycembel, Szymona Piotra Warszawskiego i wielu innych – CANAL+ odsłania karty dotyczące „BELFRA”. Stacja zaprezentowała główny zwiastun drugiego sezonu. „BELFER” Sezon 2. od 22 października w każdą niedzielę o 21:30. Tylko w CANAL+.
W roli głównej: Jim Jarmusch. „Paterson i „Gimme Danger” po raz pierwszy w telewizji. Tylko w CANAL+

temu

Z okazji obchodzonego 1 października Międzynarodowego Dnia Muzyki, CANAL+ zaprosi swoich widzów na wyjątkowy „Dzień z Jimem Jarmuschem”. W programie dwa najnowsze filmy guru kina niezależnego: dokument „Gimme Danger”, którym reżyser składa hołd legendarnej grupie The Stooges oraz wyróżniony Nagrodą Specjalną na MFF w Cannes 2016 urzekający komediodramat „Paterson”. Premiera w niedzielę 1 października od godziny 21:30. Tylko w CANAL+.
Wciągające i mroczne. Hity „Zwierzęta nocy”, „Dziewczyna z pociągu” i „Blair Witch” po raz pierwszy w telewizji. Tylko w CANAL+

temu

W październiku na widzów CANAL+ czekać będą thrillery najwyższej próby. W programie: hipnotyczne „Zwierzęta nocy” Toma Forda, adaptacja bestsellerowej powieści „Dziewczyna z pociągu” w reżyserii twórcy Oscarowych® „Służących” Tate’a Taylora oraz mroczny horror o legendarnej wiedźmie „Blair Witch” Adama Wingarda. Premiery od 7 października, po godzinie 21:00. Tylko w CANAL+.

Platforma nc+ ostrzega przed wyłudzeniami w sieci

Szanowni Państwo,dbając o bezpieczeństwo i dane osobowe naszych abonentów przestrzegamy przed mailami rozsyłanymi przez nadawcę podszywającego się pod platformę nc+. W fałszywych wiadomościach znajdują się informacje nakłaniające odbiorcę do przejścia na różnego rodzaju