„Więcej niż gotowanie” – Dymek, Baron i Kordas w kampanii wizerunkowej Kuchni+

„Więcej niż gotowanie” – Dymek, Baron i Kordas w kampanii wizerunkowej Kuchni+

Opublikowany

Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek będą bohaterami nowej kampanii Kuchni+ pod hasłem „Więcej niż gotowanie”, która ruszy już w środę 7 czerwca. W związku z tym stacja przygotowała 3 krótkie formy dokumentalne o każdej z tych osób. Koncepcja kreatywna zakłada przede wszystkim działania w obszarze social media. Poszczególne odsłony akcji wystartują premierowo w mediach społecznościowych każdego z bohaterów w środy: 7, 14 i 21 czerwca.

Kuchnia to dziś już nie tylko przepisy i umiejętne dobieranie składników, ale także styl życia. Gotowanie to inspiracje, zacieśnianie rodzinnych więzi, a także prawdziwa pasja. Jedzenie to także doskonały pretekst do spędzania czasu z innymi i zwiedzania świata. O tym, że kuchnia to coś więcej niż gotowanie opowiadać będzie także nowa, startująca w środę 7 czerwca kampania wizerunkowa Kuchni+, w ramach której stacja przygotowała trzy krótkie formy dokumentalne opowiadające o innej stronie gotowania. 

Przygotowane przez nas filmy prezentują najwyższą jakość. Są one unikalne nie tylko ze względu na niezwykłą formę przedstawienia, która nie odbiega jakością od najlepszych produkcji dokumentalnych, ale też ze względu na niepowtarzalne historie naszych bohaterów

Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i sponsoringu platformy nc+.

Wyjątkowość kampanii Kuchni+ przejawia się również w jej założeniach. Akcja promocyjna opierać się będzie bowiem głównie na kanałach social media. Zrezygnowano w niej z billboardów oraz reklam w prasie. Jej zewnętrznym wsparciem będą natomiast działania digital outdoor – teasery filmów wyświetlane m. in. w kinach i w siłowniach oraz kampania video w serwisach internetowych należących do Onet.pl, Wp.pl, a także Affiperf.

Bohaterami kampanii będą ludzie, dla których kuchnia to przede wszystkim sposób na życie: Aleksander Baron – szef kuchni i właściciel restauracji Solec 44 w Warszawie, były student rzeźby na ASP, który swoje powołanie odkrył pracując na zmywaku w Edynburgu. Damian Kordas, czyli najmłodszy zwycięzca Masterchefa w Europie i cukrzyk kochający słodycze, który stworzył rewolucyjne desery, a na swoim kanale na YT, który zgromadził już prawie 175 000 fanów. Trzecią bohaterką kampanii będzie Marta Dymek, podróżniczka i blogerka, która w wieku 26 lat rzuciła pracę w agencji reklamowej, żeby w całości poświęcić się tworzeniu bloga „Jadłonomia” o wegańskiej kuchni. Cała trójka związana jest z Kuchnią+ – Marta prowadzi na antenie swój autorski program „Zielona rewolucja Marty Dymek”, a Damian i Aleksander będą od 30 czerwca gospodarzami serii „Widelcem po mapie”.

Każdy z bohaterów zaprezentuje na swoim kanale trzyminutową formę dokumentalną opowiadającą o drodze do swojego kulinarnego i życiowego sukcesu. Premierę filmu poprzedzi udostępnienie 15-sekundowego teasera. Po premierze filmy emitowane będą również na antenie Kuchni+, Domo+, Planete+ oraz kanałach premium grupy nc+.

Koncept kreatywny przygotowały Dział Kreacji i Dział Programowy Platformy nc+.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wieczór specjalny z programami Anthony'ego Bourdaina w Kuchni+

temu

Barack  Obama powiedział o nim: „wiele nauczył nas o jedzeniu, o tym, jak  wspólne posiłki mogą zbliżać, ale przede wszystkim – pokazał nam, jak nie  bać się nieznanego”. To postać, której nikomu nie trzeba przedstawiać.  Znany pisarz, publicysta, celebryta i podróżnik  kulinarny. Niezwykle  barwny i wyrazisty, ale też otwarty na nowe miejsca, smaki i ludzi. Jego  życie było inspiracją, a jego strata –  ogromnym żalem.16 czerwca  od godz. 20:30 Kuchnia+ wyemituje specjalny maraton poświęcony pamięci Anthony’ego Bourdaina.
RUSZA NABÓR NA DOMO+ DESIGN CAMP

temu

Wystartował nabór na Domo+ Design Camp. Warsztaty dla studentów i absolwentów wzornictwa organizowane przez kanał telewizyjny Domo+ odbędą się między 15 a 22 września w Centrum Kreatywności Kulturalno-Społecznej w Sobolach na Lubelszczyźnie. Ich celem będzie opracowanie sposobów na przeciwdziałanie smogowi w przestrzeni domowej. Na najciekawszy projekt czeka stypendium o wartości 20 000 zł. Opiekę merytoryczną nad warsztatami sprawują Gosia i Tomek Rygalikowie ze Studia Rygalik.
Uzależnieni od adrenaliny – cykl filmów górskich w CANAL+ DISCOVERY

temu

Ekstremalnie niebezpieczne trasy, majestatyczne skalne formy,  zapierające dech w piersiach widoki, i uzależniające emocje. Tematyka górska to ostatnio popularny temat do dyskusji, także wśród miłośników filmów dokumentalnych. Nie tak dawno cała Polska obserwowała zmagania wyprawy na Nanga Parbat oraz śledziła  Narodową, Zimową Wyprawę  na K2. CANAL+ DISCOVERY już 10 czerwca od godz. 17:00 wyemituje cykl  filmów górskich, a w nim: „Alpine Wall Tour”, „Mama” oraz „Nanga Parbat –  ekstremalna wyprawa”.
Fabryka celebrytów – kto ma Apetyt na sławę?

temu

Milion obserwujących na Instagramie, zdjęcia na ściankach, zaproszenia na eventy, czerwone dywany, spacery w blasku fleszy paparazzi, zainteresowanie portali plotkarskich  i powszechne uwielbienie. Krótko mówiąc: sława w XXI wieku. To tego właśnie pragną bohaterowie nowego serialu dokumentalnego „Apetyt na sławę”. Czy świat show-biznesu da im szansę? Premiera już w poniedziałek 4 czerwca o godz. 20:30 w CANAL+ DISCOVERY.

Speedway w nc+: Grand Prix Czech z Polakiem na czele klasyfikacji, 8. kolejka PGE Ekstraligi oraz wyjątkowy odcinek „Motogamii”

To będzie ekscytująca sobota dla fanów czarnego sportu. W czwartym w sezonie turnieju z cyklu Grand Prix Indywidualnych Mistrzostw Świata Patryk Dudek wystąpi jako lider klasyfikacji generalnej. Czy uda mu się utrzymać prowadzenie? Transmisja od 18:30 w CANAL+. Doskonałym uzupełnieniem żużlowych emocji będą mecze 8. kolejki PGE Ekstraligi. W programie „Motogamia” widzowie zobaczą historię Marcina Łukaszczyka – jednego z najlepszych na świecie zawodników Freestyle Motocross.