„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

Opublikowany

W poniedziałek, 27 marca pod hasłem „Masz przemeblowane!” wystartowała nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna poświęcona jest 6. sezonowi programu Tomasza Pągowskiego „Remont w 48h”. Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, w którym nagrodą główną jest 40 tys. zł na metamorfozę wybranego pomieszczenia.

Akcja promocyjna dotyczy premierowej 6. serii hitu Domo+ „Remont w 48h”, której gospodarzem jest znany projektant i architekt wnętrz – Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: „Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze”, „Twój wystrój to twój nastrój”, „Wezmę Twoje wnętrze na tapetę”, „Zobacz jak wystrój zmienia nastrój” oraz tytułowe - „Masz przemeblowane!”.

Szósty sezon „Remontu w 48h” promowany jest nie tylko na kanałach własnych nc+ (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+) ale również w prasie poświęconej wnętrzom i tematyce lifestyle (m.in. Cztery kąty, Dom i wnętrze, Claudia, Gala, Twój Styl). Zaangażowane zostały także portale internetowe (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz kanały social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem: www.youtube.com/watch?v=rUXZuGNqrCk

Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

W ramach promocji serii, Domo+ wspólnie z prowadzącym „Remontu w 48h” organizuje atrakcyjny konkurs. Szansę na wygraną mają wszyscy Ci, którzy za pośrednictwem zgłoszenia dostępnego na stronie: remontw48h.pl wyślą zdjęcia (max. 5) lub film ukazujący wybrane przez siebie pomieszczenie oraz uzasadnią dlaczego to właśnie w nim Tomasz Pągowski powinien przeprowadzić totalny remont. W kolejnym kroku uczestnicy muszą udostępnić wygenerowany za pośrednictwem strony link na swoich kanałach social media używając hashtaga #maszprzemeblowane w celu zebrania jak największej liczby głosów od internautów.

Nagrodą główną będzie remont wybranego pomieszczenia przeprowadzony przez Tomasza Pągowskiego o łącznej wartości 40 tysięcy zł. Co tydzień do zdobycia będą również vouchery do sklepu tworczywo.pl opiewające na kwotę 650 zł oraz 10 unikatowych koszulek Mr GUGU & Miss GO.

Konkurs rusza 2 kwietnia, w dniu premiery nowego sezonu i potrwa do 7 maja.

Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne będą na stronie internetowej: remontw48h.pl

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+ we współpracy z agencją 2012, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR. Promocja potrwa do 30 kwietnia br.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Domo_Remont w 48h_1.JPG

grafika | 591 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_2.jpg

grafika | 921 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_3.jpg

grafika | 369 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_4.jpg

grafika | 688 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Polscy badacze, ekstremalne środowisko, wielka przygoda – seria dokumentalna CANAL+ DISCOVERY „Misja Eksplorer” zaprasza do świata polskich naukowców.

temu

Od bieguna do równika - większość instytutów Polskiej Akademii Nauk oraz Uniwersytetów prowadzi zagraniczne programy badawcze i na tym polu odnoszą niemałe sukcesy. Co robią polscy naukowcy w najbardziej egzotycznych zakątkach globu? Oryginalna seria dokumentalna CANAL+ DISCOVERY „Misja Eksplorer” zaprosi widzów na spotkanie z naukowcami, których praca to połączenie eksploracji,  survivalu i przygody. Premierowe odcinki w każdy piątek od 1 grudnia o godzinie 22:40. Tylko w CANAL+ DISCOVERY.
Hiszpańska uczta na Antypodach

temu

Gdzie przyrządza się najlepsze portugalskie przysmaki w Australii? Skąd na Antypodach wyśmienita kuchnia chińska? W listopadzie zawsze uśmiechnięty szef kuchni – Miguel Maestre – zaprosi widzów Kuchni+ na kulinarną wyprawę, podczas której odkryje niezwykle smaczne tajemnice wielokulturowej Australii. Premierowe odcinki serii „Miguel zaprasza na ucztę” od poniedziałku do piątku, od 16 listopada o godzinie 16:30.
Życie na i poza podium – 2. sezon oryginalnej serii dokumentalnej CANAL+ DISCOVERY

temu

Dziesięć różnych dyscyplin i dziesięcioro wybitnych sportowców na emeryturze. W 2. odsłonie oryginalnej serii dokumentalnej CANAL+ DISCOVERY „Życie na podium” o swoim życiu zawodowym i prywatnym opowiedzą bez retuszu najwybitniejsi polscy wyczynowcy, m.in. Adam Małysz, Paweł Nastula, Wojciech Fibak czy Tomasz Sikora. Premierowe odcinki w każdy wtorek od 7 listopada, o godzinie 21:40. Tylko w CANAL+ DISCOVERY.
CANAL+ DISCOVERY po raz drugi udowadnia, że „Sukces nie zna granic”, a kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana

temu

Jak odnieść  sukces w życiu? Czym ten sukces jest dla bohaterów programu? Czy chodzi tylko o pieniądze, czy raczej o spełnienie marzeń i życiową harmonię? CANAL+ DISCOVERY po raz drugi odwiedzi polskich emigrantów, którzy swoje szczęście odnaleźli w innym kraju. Premierowe odcinki 2. sezonu programu „Sukces nie zna granic” już od 5 listopada o godz. 12:30. Tylko w CANAL+ DISCOVERY.  

„Skazany na śmierć: Sequel” tuż po światowej premierze. Tylko w CANAL+

„Skazany na śmierć: Sequel” – powrót kultowego serialu w wielkim stylu i w nowej odsłonie. W Polsce odcinki piątego sezonu trafią na antenę tuż po światowej premierze. Start w piątek, 14 kwietnia, o godzinie 21:00. Tylko w CANAL+.