„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

Opublikowany

W poniedziałek, 27 marca pod hasłem „Masz przemeblowane!” wystartowała nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna poświęcona jest 6. sezonowi programu Tomasza Pągowskiego „Remont w 48h”. Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, w którym nagrodą główną jest 40 tys. zł na metamorfozę wybranego pomieszczenia.

Akcja promocyjna dotyczy premierowej 6. serii hitu Domo+ „Remont w 48h”, której gospodarzem jest znany projektant i architekt wnętrz – Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: „Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze”, „Twój wystrój to twój nastrój”, „Wezmę Twoje wnętrze na tapetę”, „Zobacz jak wystrój zmienia nastrój” oraz tytułowe - „Masz przemeblowane!”.

Szósty sezon „Remontu w 48h” promowany jest nie tylko na kanałach własnych nc+ (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+) ale również w prasie poświęconej wnętrzom i tematyce lifestyle (m.in. Cztery kąty, Dom i wnętrze, Claudia, Gala, Twój Styl). Zaangażowane zostały także portale internetowe (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz kanały social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem: www.youtube.com/watch?v=rUXZuGNqrCk

Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

W ramach promocji serii, Domo+ wspólnie z prowadzącym „Remontu w 48h” organizuje atrakcyjny konkurs. Szansę na wygraną mają wszyscy Ci, którzy za pośrednictwem zgłoszenia dostępnego na stronie: remontw48h.pl wyślą zdjęcia (max. 5) lub film ukazujący wybrane przez siebie pomieszczenie oraz uzasadnią dlaczego to właśnie w nim Tomasz Pągowski powinien przeprowadzić totalny remont. W kolejnym kroku uczestnicy muszą udostępnić wygenerowany za pośrednictwem strony link na swoich kanałach social media używając hashtaga #maszprzemeblowane w celu zebrania jak największej liczby głosów od internautów.

Nagrodą główną będzie remont wybranego pomieszczenia przeprowadzony przez Tomasza Pągowskiego o łącznej wartości 40 tysięcy zł. Co tydzień do zdobycia będą również vouchery do sklepu tworczywo.pl opiewające na kwotę 650 zł oraz 10 unikatowych koszulek Mr GUGU & Miss GO.

Konkurs rusza 2 kwietnia, w dniu premiery nowego sezonu i potrwa do 7 maja.

Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne będą na stronie internetowej: remontw48h.pl

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+ we współpracy z agencją 2012, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR. Promocja potrwa do 30 kwietnia br.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Domo_Remont w 48h_1.JPG

grafika | 591 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_2.jpg

grafika | 921 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_3.jpg

grafika | 369 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_4.jpg

grafika | 688 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nieurodzaj to przeszłość. „Rośliny Karoliny” premierowo w Domo+

temu

Balkon, osiedlowy ogródek czy rozległy taras – każde miejsce jest dobre na stworzenie swojej prywatnej oazy.  Miłośniczka roślinności i prawdziwa specjalistka w dziedzinie projektowania ogrodów, Karolina Kudłacik udowodni, że nie ma rzeczy niemożliwych i w każdej przestrzeni można stworzyć coś wyjątkowego. Premierowe odcinki oryginalnej produkcji Domo+ „Rośliny Karoliny” w każdy czwartek, od 21 września o godzinie 21:00.
Bohaterowie żyją wśród nas. Oryginalna seria dokumentalna „Dla siebie, dla świata” we wrześniu tylko w CANAL+ DISCOVERY

temu

Pasja, zaangażowanie, nieustępliwość i konsekwencja. To cechy ludzi, którzy potrafią rzucić wygodne życie w Polsce, by zrobić coś niezwykłego, dla siebie i dla świata. Co otrzymują w zamian? Ich niezwykłe historie zaprezentuje oryginalna seria dokumentalna CANAL+ DISCOVERY: „Dla siebie, dla świata” już we wtorek 12 września o godzinie 21:40.
Za kulisami filmowego świata. Oryginalna seria dokumentalna „Po drugiej stronie kamery”we wrześniu tylko w CANAL+ DISCOVERY

temu

Stworzenie jednej pełnometrażowej produkcji to wytężona praca setek osób. Operatorzy, reżyserzy, aktorzy, kostiumografowie, dźwiękowcy, charakteryzatorzy oraz przedstawiciele wielu innych zawodów, o których rzadko się mówi – wszyscy wspólnie komponują filmowe dzieło. Jak wyglądają ich praca „od kuchni”? Premiera najnowszej serii dokumentalnej CANAL+ DISCOVERY: „Po drugiej stronie kamery”, już w niedzielę 3 września o godzinie 12:30.
Chiny – z czym to się je?

temu

Zamieszkała przez 56 grup etnicznych Chińska Republika Ludowa to kraj niezwykle zróżnicowany i bogaty w zasoby naturalne. Nie inaczej jest z jego kuchnią. O tym, jak naprawdę wygląda sztuka kulinarna Państwa Środka będzie można się przekonać w 2. sezonie niezwykle popularnej i nakręconej z imponującym rozmachem serii „Podróż przez smaki Chin”. Premierowe odcinki w każdą sobotę od 2 września, o godzinie 15:35. Tylko w Kuchni+.

„Skazany na śmierć: Sequel” tuż po światowej premierze. Tylko w CANAL+

„Skazany na śmierć: Sequel” – powrót kultowego serialu w wielkim stylu i w nowej odsłonie. W Polsce odcinki piątego sezonu trafią na antenę tuż po światowej premierze. Start w piątek, 14 kwietnia, o godzinie 21:00. Tylko w CANAL+.