„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

Opublikowany

W poniedziałek, 27 marca pod hasłem „Masz przemeblowane!” wystartowała nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna poświęcona jest 6. sezonowi programu Tomasza Pągowskiego „Remont w 48h”. Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, w którym nagrodą główną jest 40 tys. zł na metamorfozę wybranego pomieszczenia.

Akcja promocyjna dotyczy premierowej 6. serii hitu Domo+ „Remont w 48h”, której gospodarzem jest znany projektant i architekt wnętrz – Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: „Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze”, „Twój wystrój to twój nastrój”, „Wezmę Twoje wnętrze na tapetę”, „Zobacz jak wystrój zmienia nastrój” oraz tytułowe - „Masz przemeblowane!”.

Szósty sezon „Remontu w 48h” promowany jest nie tylko na kanałach własnych nc+ (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+) ale również w prasie poświęconej wnętrzom i tematyce lifestyle (m.in. Cztery kąty, Dom i wnętrze, Claudia, Gala, Twój Styl). Zaangażowane zostały także portale internetowe (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz kanały social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem: www.youtube.com/watch?v=rUXZuGNqrCk

Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

W ramach promocji serii, Domo+ wspólnie z prowadzącym „Remontu w 48h” organizuje atrakcyjny konkurs. Szansę na wygraną mają wszyscy Ci, którzy za pośrednictwem zgłoszenia dostępnego na stronie: remontw48h.pl wyślą zdjęcia (max. 5) lub film ukazujący wybrane przez siebie pomieszczenie oraz uzasadnią dlaczego to właśnie w nim Tomasz Pągowski powinien przeprowadzić totalny remont. W kolejnym kroku uczestnicy muszą udostępnić wygenerowany za pośrednictwem strony link na swoich kanałach social media używając hashtaga #maszprzemeblowane w celu zebrania jak największej liczby głosów od internautów.

Nagrodą główną będzie remont wybranego pomieszczenia przeprowadzony przez Tomasza Pągowskiego o łącznej wartości 40 tysięcy zł. Co tydzień do zdobycia będą również vouchery do sklepu tworczywo.pl opiewające na kwotę 650 zł oraz 10 unikatowych koszulek Mr GUGU & Miss GO.

Konkurs rusza 2 kwietnia, w dniu premiery nowego sezonu i potrwa do 7 maja.

Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne będą na stronie internetowej: remontw48h.pl

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+ we współpracy z agencją 2012, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR. Promocja potrwa do 30 kwietnia br.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Domo_Remont w 48h_1.JPG

grafika | 591 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_2.jpg

grafika | 921 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_3.jpg

grafika | 369 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_4.jpg

grafika | 688 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kulinarna podróż po Polsce z Aleksandrem Baronem i Damianem Kordasem – „Widelcem po mapie 2”

temu

Podróż kulinarna najczęściej przywodzi na myśl dalekie miejsca, orientalne potrawy i niespotykane smaki. Prowadzący drugiego sezonu programu „Widelcem po mapie” pokażą, że interesujące gastronomicznie mogą być także różne zakątki naszego kraju! Aleksander Baron i Damian Kordas tworzą nową mapę Polski – z najciekawszymi restauracjami, klimatycznymi lokalami i inspirującymi szefami kuchni. Premierowy odcinek już 21 czerwca o godzinie 22:30 tylko na antenie Kuchni+.
Przyroda na pierwszym miejscu – nowy program „Ekopatrol” w Planete+

temu

Spokojna, dobra, bezbronna – natura nie obroni się sama. Na szczęście jest wielu ludzi, którym leży na sercu stan naszej planety. Bohaterowie nowego serialu dokumentalnego Planete+ - „Ekopatrol” - poruszają trudne tematy, prowadzą własne śledztwa, współpracują z prokuraturą i podejmują się ryzykownych interwencji, by chronić polską faunę i florę. Premierowe odcinki zmagań ekologów w każdy poniedziałek od 18 czerwca o godz. 18:00.
Wieczór specjalny z programami Anthony'ego Bourdaina w Kuchni+

temu

Barack  Obama powiedział o nim: „wiele nauczył nas o jedzeniu, o tym, jak  wspólne posiłki mogą zbliżać, ale przede wszystkim – pokazał nam, jak nie  bać się nieznanego”. To postać, której nikomu nie trzeba przedstawiać.  Znany pisarz, publicysta, celebryta i podróżnik  kulinarny. Niezwykle  barwny i wyrazisty, ale też otwarty na nowe miejsca, smaki i ludzi. Jego  życie było inspiracją, a jego strata –  ogromnym żalem.16 czerwca  od godz. 20:30 Kuchnia+ wyemituje specjalny maraton poświęcony pamięci Anthony’ego Bourdaina.
RUSZA NABÓR NA DOMO+ DESIGN CAMP

temu

Wystartował nabór na Domo+ Design Camp. Warsztaty dla studentów i absolwentów wzornictwa organizowane przez kanał telewizyjny Domo+ odbędą się między 15 a 22 września w Centrum Kreatywności Kulturalno-Społecznej w Sobolach na Lubelszczyźnie. Ich celem będzie opracowanie sposobów na przeciwdziałanie smogowi w przestrzeni domowej. Na najciekawszy projekt czeka stypendium o wartości 20 000 zł. Opiekę merytoryczną nad warsztatami sprawują Gosia i Tomek Rygalikowie ze Studia Rygalik.

„Skazany na śmierć: Sequel” tuż po światowej premierze. Tylko w CANAL+

„Skazany na śmierć: Sequel” – powrót kultowego serialu w wielkim stylu i w nowej odsłonie. W Polsce odcinki piątego sezonu trafią na antenę tuż po światowej premierze. Start w piątek, 14 kwietnia, o godzinie 21:00. Tylko w CANAL+.