„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

„Masz przemeblowane!” – rusza nowa kampania Domo+

Opublikowany

W poniedziałek, 27 marca pod hasłem „Masz przemeblowane!” wystartowała nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna poświęcona jest 6. sezonowi programu Tomasza Pągowskiego „Remont w 48h”. Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, w którym nagrodą główną jest 40 tys. zł na metamorfozę wybranego pomieszczenia.

Akcja promocyjna dotyczy premierowej 6. serii hitu Domo+ „Remont w 48h”, której gospodarzem jest znany projektant i architekt wnętrz – Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: „Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze”, „Twój wystrój to twój nastrój”, „Wezmę Twoje wnętrze na tapetę”, „Zobacz jak wystrój zmienia nastrój” oraz tytułowe - „Masz przemeblowane!”.

Szósty sezon „Remontu w 48h” promowany jest nie tylko na kanałach własnych nc+ (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+) ale również w prasie poświęconej wnętrzom i tematyce lifestyle (m.in. Cztery kąty, Dom i wnętrze, Claudia, Gala, Twój Styl). Zaangażowane zostały także portale internetowe (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz kanały social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem: www.youtube.com/watch?v=rUXZuGNqrCk

Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

W ramach promocji serii, Domo+ wspólnie z prowadzącym „Remontu w 48h” organizuje atrakcyjny konkurs. Szansę na wygraną mają wszyscy Ci, którzy za pośrednictwem zgłoszenia dostępnego na stronie: remontw48h.pl wyślą zdjęcia (max. 5) lub film ukazujący wybrane przez siebie pomieszczenie oraz uzasadnią dlaczego to właśnie w nim Tomasz Pągowski powinien przeprowadzić totalny remont. W kolejnym kroku uczestnicy muszą udostępnić wygenerowany za pośrednictwem strony link na swoich kanałach social media używając hashtaga #maszprzemeblowane w celu zebrania jak największej liczby głosów od internautów.

Nagrodą główną będzie remont wybranego pomieszczenia przeprowadzony przez Tomasza Pągowskiego o łącznej wartości 40 tysięcy zł. Co tydzień do zdobycia będą również vouchery do sklepu tworczywo.pl opiewające na kwotę 650 zł oraz 10 unikatowych koszulek Mr GUGU & Miss GO.

Konkurs rusza 2 kwietnia, w dniu premiery nowego sezonu i potrwa do 7 maja.

Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne będą na stronie internetowej: remontw48h.pl

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+ we współpracy z agencją 2012, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR. Promocja potrwa do 30 kwietnia br.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Domo_Remont w 48h_1.JPG

grafika | 591 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_2.jpg

grafika | 921 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_3.jpg

grafika | 369 KB

Pobierz
Domo_Remont w 48h_4.jpg

grafika | 688 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Planete+ pamięta o Dniu Ziemi

temu

Światowy Dzień Ziemi obchodzony jest od lat 70. XX wieku, by uświadamiać społeczeństwu potrzebę troski o środowisko naturalne w codziennym życiu. Z tej okazji Planete+ przygotowało specjalną ramówkę i zaprasza na dokumenty związane z ochroną środowiska oraz wyjątkowe premiery:  „Wielka susza. Szkoła przetrwania dla zwierząt”, „Powodzie - wyzwanie XXI wieku”, „Martwy wieloryb pełen plastiku” oraz „CIA i GRU na tropie globalnego ocieplenia”. Już 22 kwietnia na antenie Planete+.
„Polscy szpiedzy” wracają na antenę CANAL+ DISCOVERY

temu

Podwójni agenci, wyrafinowane przykrywki i spektakularne demaskacje.  Sensacyjna seria dokumentalna „Polscy szpiedzy” wraca na ekrany i w drugim sezonie przedstawi sylwetki kolejnych ośmiu zasłużonych agentów polskiego wywiadu. Premierowe odcinki już od 7 kwietnia, o godzinie 20:20 tylko w CANAL+ DISCOVERY.
Wielkanocne danie czy sportowa uczta? 4. sezon „365 obiadów Mariety Mareckiej” zaproponuje potrawę na każdą okazję

temu

Codzienne przygotowywanie obiadów nie musi być żmudną rutyną. Z pomocą i inspiracją przyjdzie już po raz czwarty Marieta Marecka, która w swoim autorskim programie zaprezentuje szereg pomysłowych i prostych w przygotowaniu posiłków. Premierowe odcinki „365 obiadów Mariety Mareckiej 4” w każdą sobotę, od 24 marca o godzinie 17:00. Tylko w Kuchni+.
Słodycz i perfekcja, czyli 3. sezon „Deserów Dekera” w marcu w Kuchni+

temu

Każda okazja jest dobra, aby przygotować coś słodkiego! Wie to dobrze mistrz cukiernictwa Tomasz Deker, który już po raz trzeci odkryje przed widzami Kuchni+ inspirujące i niezwykle pomysłowe przepisy na słodkie desery i wypieki. Premierowe odcinki 3. sezonu „Deserów Dekera” w każdą niedzielę od 18 marca, o godzinie 15:00. Tylko w Kuchni+.

„Skazany na śmierć: Sequel” tuż po światowej premierze. Tylko w CANAL+

„Skazany na śmierć: Sequel” – powrót kultowego serialu w wielkim stylu i w nowej odsłonie. W Polsce odcinki piątego sezonu trafią na antenę tuż po światowej premierze. Start w piątek, 14 kwietnia, o godzinie 21:00. Tylko w CANAL+.