Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

Opublikowany

15 lutego startują dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+. Inspiracje ze świata dobrej kuchni i designu będą od tej pory dostępne pod nickami @kuchniaplus i @domoplus.

Fani Kuchni+ i Domo+ od 15 lutego będą mogli śledzić kontent swoich ulubionych stacji tematycznych na Instagramie.

Obrazy znane z programów Kuchni+ i Domo+, takie jak pięknie podane jedzenie czy urządzone ze smakiem wnętrza, cieszą się ogromnym zainteresowaniem na Instagramie. Utworzenie kont naszych kanałów tematycznych w tym serwisie społecznościowym jest więc naturalnym przedłużeniem i rozwinięciem tego, co od wielu lat robimy już na antenie – mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i reklamy nc+.

Na koncie @kuchniaplus prezentowane będą posty kulinarne, zdjęcia jedzenia, materiały stacji „od kuchni”, zdjęcia z planów, ekskluzywne materiały z prowadzącymi, relacje z wydarzeń kulinarnych oraz ciekawostki okołokulinarne z Polski i ze świata. Zdjęcia wyszukiwać można również poprzez hashtagi #kuchniaplus i #dodajesmaku.

Pod nickiem @domoplus można będzie znaleźć natomiast zdjęcia prezentujące intrygujący design, inspirujące wnętrza, meble i ogrody. Nie zabraknie też materiałów z planów zdjęciowych czy udziałem prowadzących oraz ciekawostek ze świata wnętrzarskiego, ogrodowego i dizajnerskiego. Treści tagowane będą poprzez #domoplus i #dodajeinspiracji.

Instagram będzie drugim po Facebooku serwisem społecznościowym z kontami poświęconymi Kuchni+ i Domo+. Dotychczas inspirujące materiały obu stacji można było znaleźć wyłącznie na fanpage’ach: www.facebook.com/KUCHNIAplus (115 628 polubień) oraz www.facebook.com/DOMOplus (25 424 polubień).

W lutym br. pod adresem www.facebook.com/CANALplusPolska  powstał również fanpage CANAL+, będący efektem połączenia dotychczasowych stron CANAL+ DISCOVERY oraz CANAL+ FILMY I SERIALE.

Powyższe zmiany są efektem jeszcze większego zaangażowania platformy nc+ w komunikację prowadzoną w social mediach.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pokrzywianka z woj. świętokrzyskiego zwyciężczynią plebiscytu „Twoje miasto z góry”!

temu

Nie rozległa metropolia czy znany park, ale malownicza drobna miejscowość. Plebiscyt „Twoje miasto z góry”, towarzyszący premierze drugiego sezonu „Polski z góry” w Planete+, wygrała Pokrzywianka – niewielka miejscowość z powiatu kieleckiego w województwie świętokrzyskim. Już niebawem, będzie można zobaczyć jej okolice z zapierającej dech w piersiach, lotniczej perspektywy. Zwycięska Pokrzywianka zostanie przedstawiona na antenie Planete+ w ramach odcinka specjalnego programu.
„Przed Elvisem nie było nic” – biografia Elvisa Presleya w Planete+

temu

Elvis Presley jest kimś więcej niż tylko królem Rock and rolla. Trudno wyobrazić sobie bez niego współczesną kulturę amerykańską, w której zajmuje on zasłużone miejsce - obok Supermana i Abrahama Lincolna. Jego wkład to wizerunek artysty totalnego, ale też uosabiany przez niego mit o chłopcu pochodzącym z nizin, który wzbił się na sam szczyt. Elvis nadal inspiruje kolejne rzesze artystów i przeciętnych zjadaczy chleba. Już 12 sierpnia Planete+ wyemituje dokument ukazujący siedem etapów życia gwiazdora.
Inspiracje na domowe gotowanie z Marietą Marecką

temu

Salvador Dali mawiał, że „można nie jeść w ogóle, ale nie można jeść źle”. Jednak codzienne przygotowywanie smacznych posiłków może być problematyczne, jeśli brakuje pomysłów. Marietta Marecka w nowym sezonie swojego programu przedstawia widzom inspiracje i gotowe przepisy na proste, trzydaniowe obiady, których przygotowanie nie zajmie nam całego dnia. Zaskakujące, a co najważniejsze: przemyślane i zdrowe – takie są propozycje Mariety. Nowe odcinki już od 11 sierpnia o godz. 17:00.   
Miejski street art w stolicy: Warszawa z lotu ptaka na graffiti

temu

Od 23 lipca na warszawskich bulwarach  wiślanych podziwiać można graffiti 3D, przedstawiające stolicę z  nietypowej perspektywy. Projekt powstał w ramach kampanii promocyjnej  programu „Polska z góry” stacji Planete+.