Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Opublikowany

EKSTRAKLASA S.A. wraz z producentem napojów funkcjonalnych – firmą OSHEE rozpoczynają rundę wiosenną z nowym kontraktem. Dotychczasowa współpraca, trwająca od września ubiegłego roku, została przedłużona do 2019 roku. Umowa rozbudowuje współpracę o nowe świadczenia, m.in. dodatkową powierzchnię reklamową podczas meczów oraz wspólne akcje w social mediach.

„Ekstraklasa i OSHEE to wyjątkowo dynamicznie rozwijające się marki, poszukujące nowych wyzwań i obszarów rozwoju. Nowy kontrakt pokazuje, że łączy nas więcej niż piłka i jestem przekonany, że dzięki tej współpracy i wspólnie budowanym wartościom, marka OSHEE uzyska jeszcze silniejszą pozycję w świecie sportu.”mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. 

„Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania” komentuje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE. 

W ramach nowego kontraktu promowana będzie marka OSHEE oraz nowa napój energetyczny O by OSHEE. Podobnie jak przy poprzedniej umowie w ramach pakietu, partner może wykorzystywać swoje logo wraz z logotypem EKSTRAKLASY oraz herbami wszystkich 16 klubów m.in. na etykietach napojów dedykowanych współpracy z EKSTRAKLASĄ, które na rynku są dostępne od grudnia ubiegłego roku. Marka OSHEE będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logotyp firmy pojawi się podczas transmisji na grafikach, m.in. przy podpisach zawodników i trenerów. OSHEE pojawi się także na stronie www.ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów EKSTRAKLASY oraz w działaniach w kanałach social media. Kontrakt został podpisany do czerwca 2019 roku.

Biuro prasowe Ekstraklasa S.A.
Karolina Hytrek-Prosiecka
Dyrektor ds. Komunikacji i PR
karolina.hytrek-prosiecka@ekstraklasa.org
Tel. kom. +48 600 444 709

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

ESA_OSHEE_logo.jpg

grafika | 140 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Sportowy weekend w nc+: finał PGE Ekstraligi, Grand Prix Szwecji na żużlu, Jagiellonia Białystok – Legia Warszawa w LOTTO Ekstraklasie, 6. kolejka Premier League, bokserska walka mistrzostwo świata WBO Parker vs. Fury oraz EHF Velux Liga Mistrzów piłkarzy ręcznych

temu

PGE Ekstraliga  W najbliższą niedzielę poznamy żużlowego mistrza Polski. Po pierwszym meczu finałowym PGE Ekstraligi bliżej tytułu jest Fogo Unia Leszno, która pokonała Betard Spartę Wrocław różnicą ośmiu punktów. Rewanżowe starcie w niedzielę we Wrocławiu. W rywalizacji
Finał PGE Ekstraligi, derby Londynu: Chelsea – Arsenal oraz 9. kolejka LOTTO Ekstraklasy – platforma nc+ zaprasza na weekend sportowych emocji.

temu

LOTTO EKSTRAKLASA  Mecz Lecha Poznań z Koroną Kielce rozpocznie 9. kolejkę LOTTO Ekstraklasy na platformie nc+. Spotkanie lidera tabeli widzowie zobaczą w Super Piątku, który rozpocznie się o godzinie 20:00 w CANAL+ SPORT. Niezwykle ciekawie zapowiadają się sobotnie poje
Start nowego sezonu VELUX EHF Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych w nc+

temu

Piłkarze ręczni PGE Vive Kielce i Orlen Wisła Płock rozpoczynają walkę w VELUX EHF Lidze Mistrzów. W pierwszej kolejce drużyna z Kielc zmierzy się z Mieszkowem Brześć, a zespół z Płocka podejmie broniący tytułu Vardar Skopje. Cały sezon VELUX EHF Ligi Mistrzów na platformie nc+ oraz w telewizji mobilnej nc+ GO.
Hity w pierwszej kolejce piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA

temu

32 drużyny rozpoczną we wtorek walkę o najważniejsze klubowe trofeum w Europie. Tym razem w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA nie ma polskiego klubu, ale są polscy piłkarze, którzy powinni odgrywać główne role w swoich zespołach. W pierwszej kolejce zobaczymy kilka hitów, między innymi Bayern Monachium – Anderlecht Bruksela, FC Barcelona – Juventus Turyn, Tottenham Hotspur – Borussia Dortmund. Wszystkie mecze w kanałach i serwisach nc+.

Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

15 lutego startują dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+. Inspiracje ze świata dobrej kuchni i designu będą od tej pory dostępne pod nickami @kuchniaplus i @domoplus.