Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Opublikowany

EKSTRAKLASA S.A. wraz z producentem napojów funkcjonalnych – firmą OSHEE rozpoczynają rundę wiosenną z nowym kontraktem. Dotychczasowa współpraca, trwająca od września ubiegłego roku, została przedłużona do 2019 roku. Umowa rozbudowuje współpracę o nowe świadczenia, m.in. dodatkową powierzchnię reklamową podczas meczów oraz wspólne akcje w social mediach.

„Ekstraklasa i OSHEE to wyjątkowo dynamicznie rozwijające się marki, poszukujące nowych wyzwań i obszarów rozwoju. Nowy kontrakt pokazuje, że łączy nas więcej niż piłka i jestem przekonany, że dzięki tej współpracy i wspólnie budowanym wartościom, marka OSHEE uzyska jeszcze silniejszą pozycję w świecie sportu.”mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. 

„Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania” komentuje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE. 

W ramach nowego kontraktu promowana będzie marka OSHEE oraz nowa napój energetyczny O by OSHEE. Podobnie jak przy poprzedniej umowie w ramach pakietu, partner może wykorzystywać swoje logo wraz z logotypem EKSTRAKLASY oraz herbami wszystkich 16 klubów m.in. na etykietach napojów dedykowanych współpracy z EKSTRAKLASĄ, które na rynku są dostępne od grudnia ubiegłego roku. Marka OSHEE będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logotyp firmy pojawi się podczas transmisji na grafikach, m.in. przy podpisach zawodników i trenerów. OSHEE pojawi się także na stronie www.ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów EKSTRAKLASY oraz w działaniach w kanałach social media. Kontrakt został podpisany do czerwca 2019 roku.

Biuro prasowe Ekstraklasa S.A.
Karolina Hytrek-Prosiecka
Dyrektor ds. Komunikacji i PR
karolina.hytrek-prosiecka@ekstraklasa.org
Tel. kom. +48 600 444 709

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

ESA_OSHEE_logo.jpg

grafika | 140 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Półfinały Ligi Mistrzów UEFA w nc+

temu

Emocje w Lidze Mistrzów UEFA sięgają zenitu. W najbliższy wtorek i środę rozegrane zostaną pierwsze półfinały najbardziej prestiżowych rozgrywek Starego Kontynentu, w których Liverpool zagra z AS Roma, a Bayern Monachium z Realem Madryt.
Wisła Kraków – Legia Warszawa, finał Pucharu Króla Sevilla – Barcelona, ćwierćfinał EHF Ligi Mistrzów Vive – PSG, a także play-off NBA i PGE Ekstraliga – sportowy weekend w nc+

temu

Przed nami weekend pełen sportowych emocji w nc+. Te piłkarskie rozpoczną się już w Super Piątek, kiedy to KGHM Zagłębie Lubin podejmie Lecha Poznań w meczu LOTTO Ekstraklasy. Hitem tej kolejki będzie niedzielny pojedynek Wisły Kraków z Legią Warszawa. Nie zabraknie emoc
Hiszpańska LaLiga Santander w CANAL+ i ELEVEN SPORTS

temu

CANAL+ oraz ELEVEN SPORTS pozyskały prawa telewizyjne do LaLiga Santander, hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej, na lata 2018-2021 na terytorium Polski. Platforma nc+ będzie jedyną platformą satelitarną umożliwiającą zobaczenie wszystkich meczów LaLiga Santander w najbliższych trzech sezonach.
Start rundy finałowej LOTTO Ekstraklasy, mecze Bundesligi i Premier League w 4K, początek fazy play off w NBA oraz gala DSF Kickboxing Challenge na Torwarze – sportowy weekend w nc+

temu

W najbliższy weekend rozpocznie się runda finałowa LOTTO Ekstraklasy. W Super Piątku widzowie nc+ zobaczą mecz Lech Poznań – Korona Kielce, w sobotę trzy spotkania: Cracovia – Piast Gliwice, Jagiellonia Białystok – Górnik Zabrze oraz Legia Warszawa KGHM Zagłębie Lubin, a

Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

15 lutego startują dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+. Inspiracje ze świata dobrej kuchni i designu będą od tej pory dostępne pod nickami @kuchniaplus i @domoplus.