Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Opublikowany

EKSTRAKLASA S.A. wraz z producentem napojów funkcjonalnych – firmą OSHEE rozpoczynają rundę wiosenną z nowym kontraktem. Dotychczasowa współpraca, trwająca od września ubiegłego roku, została przedłużona do 2019 roku. Umowa rozbudowuje współpracę o nowe świadczenia, m.in. dodatkową powierzchnię reklamową podczas meczów oraz wspólne akcje w social mediach.

„Ekstraklasa i OSHEE to wyjątkowo dynamicznie rozwijające się marki, poszukujące nowych wyzwań i obszarów rozwoju. Nowy kontrakt pokazuje, że łączy nas więcej niż piłka i jestem przekonany, że dzięki tej współpracy i wspólnie budowanym wartościom, marka OSHEE uzyska jeszcze silniejszą pozycję w świecie sportu.”mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. 

„Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania” komentuje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE. 

W ramach nowego kontraktu promowana będzie marka OSHEE oraz nowa napój energetyczny O by OSHEE. Podobnie jak przy poprzedniej umowie w ramach pakietu, partner może wykorzystywać swoje logo wraz z logotypem EKSTRAKLASY oraz herbami wszystkich 16 klubów m.in. na etykietach napojów dedykowanych współpracy z EKSTRAKLASĄ, które na rynku są dostępne od grudnia ubiegłego roku. Marka OSHEE będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logotyp firmy pojawi się podczas transmisji na grafikach, m.in. przy podpisach zawodników i trenerów. OSHEE pojawi się także na stronie www.ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów EKSTRAKLASY oraz w działaniach w kanałach social media. Kontrakt został podpisany do czerwca 2019 roku.

Biuro prasowe Ekstraklasa S.A.
Karolina Hytrek-Prosiecka
Dyrektor ds. Komunikacji i PR
karolina.hytrek-prosiecka@ekstraklasa.org
Tel. kom. +48 600 444 709

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

ESA_OSHEE_logo.jpg

grafika | 140 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Grand Prix Wielkiej Brytanii w nc+: zacięta walka o tytuł żużlowego mistrza świata

Najlepsi żużlowcy świata będą w sobotę walczyć o Grand Prix Wielkiej Brytanii. Po pięciu odsłonach rywalizacji o tytuł Indywidualnego Mistrza Świata na czele klasyfikacji znajdują się Jason Doyle i Patryk Dudek. Początek relacji z Principality Stadium w Cardiff w sobotę o 17:30 w CANAL+.
LOTTO Ekstraklasa w nc+: beniaminek kontra wicemistrz Polski w drugiej kolejce rozgrywek

Po obfitującej w niespodzianki inauguracji sezonu przed nami kolejne emocje w LOTTO Ekstraklasie. W drugiej kolejce najciekawiej zapowiada się mecz Jagiellonii Białystok z Górnikiem Zabrze, czyli starcie wicemistrza Polski z niespodziewanym liderem tabeli.
Premier League Asia Trophy: przedsmak emocji angielskiego futbolu

Liverpool, Leicester City, Crystal Palace i West Bromwich Albion wystąpią w rozpoczynającym się w środę Premier League Asia Trophy. Azjatycki turniej będzie rozgrywany już po raz ósmy, ale po raz pierwszy zagrają w nim tylko kluby z ligi angielskiej. W szerokiej kadrze Liverpoolu znalazł się młody polski bramkarz Kamil Grabara. Transmisje w środę i w sobotę w CANAL+SPORT i CANAL+SPORT2.
Sportowy tydzień w nc+: druga kolejka LOTTO Ekstraklasy, Premier League Asia Trophy oraz Grand Prix Wielkiej Brytanii

Mecz Jagiellonii Białystok z Górnikiem Zabrze będzie najciekawszym wydarzeniem drugiej kolejki LOTTO Ekstraklasy. Na inaugurację sezonu zabrzanie pokonali mistrza Polski Legię Warszawa, teraz zmierzą się z wicemistrzem. W Hongkongu przedsmak wielkich emocji ligi angielskiej, czyli turniej Asia Trophy z udziałem czterech drużyn Premier League. Kibice żużla odliczają dni do Grand Prix Wielkiej Brytanii, z którego transmisję zapewni CANAL+.

Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

15 lutego startują dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+. Inspiracje ze świata dobrej kuchni i designu będą od tej pory dostępne pod nickami @kuchniaplus i @domoplus.