Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Nowy kontrakt OSHEE oraz EKSTRAKLASY S.A.

Opublikowany

EKSTRAKLASA S.A. wraz z producentem napojów funkcjonalnych – firmą OSHEE rozpoczynają rundę wiosenną z nowym kontraktem. Dotychczasowa współpraca, trwająca od września ubiegłego roku, została przedłużona do 2019 roku. Umowa rozbudowuje współpracę o nowe świadczenia, m.in. dodatkową powierzchnię reklamową podczas meczów oraz wspólne akcje w social mediach.

„Ekstraklasa i OSHEE to wyjątkowo dynamicznie rozwijające się marki, poszukujące nowych wyzwań i obszarów rozwoju. Nowy kontrakt pokazuje, że łączy nas więcej niż piłka i jestem przekonany, że dzięki tej współpracy i wspólnie budowanym wartościom, marka OSHEE uzyska jeszcze silniejszą pozycję w świecie sportu.”mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. 

„Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania” komentuje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE. 

W ramach nowego kontraktu promowana będzie marka OSHEE oraz nowa napój energetyczny O by OSHEE. Podobnie jak przy poprzedniej umowie w ramach pakietu, partner może wykorzystywać swoje logo wraz z logotypem EKSTRAKLASY oraz herbami wszystkich 16 klubów m.in. na etykietach napojów dedykowanych współpracy z EKSTRAKLASĄ, które na rynku są dostępne od grudnia ubiegłego roku. Marka OSHEE będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logotyp firmy pojawi się podczas transmisji na grafikach, m.in. przy podpisach zawodników i trenerów. OSHEE pojawi się także na stronie www.ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów EKSTRAKLASY oraz w działaniach w kanałach social media. Kontrakt został podpisany do czerwca 2019 roku.

Biuro prasowe Ekstraklasa S.A.
Karolina Hytrek-Prosiecka
Dyrektor ds. Komunikacji i PR
karolina.hytrek-prosiecka@ekstraklasa.org
Tel. kom. +48 600 444 709

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

ESA_OSHEE_logo.jpg

grafika | 140 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Hit Premier League Liverpool – Chelsea w 4K, starcie Borussia Moenchengladbach – Bayern Monachium w Bundeslidze, 17. kolejka LOTTO Ekstraklasy i pojedynek PGE Vive Kielce – PSG w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych – sportowy weekend w nc+

temu

PREMIER LEAGUE i BUNDESLIGA Kilka dni po pierwszej w Polsce sportowej transmisji w 4K platforma nc+ pokaże następny mecz w tej technologii. Sobotnie spotkanie Liverpool – Chelsea będzie pierwszym pojedynkiem  angielskiej Premier League transmitowanym w 4K. Po dwunastu ko
Pierwsza transmisja sportowa w jakości 4K w Polsce – platforma nc+ zaprasza na Ligę Mistrzów UEFA

temu

Wtorkowy mecz Ligi Mistrzów UEFA Borussia Dortmund – Tottenham Hotspur będzie pierwszym wydarzeniem sportowym transmitowanym w Polsce w jakości 4K (20:40, CANAL+ NOW).
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+

temu

W poniedziałek 20 listopada zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4.  Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
Legia - Górnik w LOTTO Ekstraklasie, derby północnego Londynu w Premier League, hity w NBA, Rajd Australii WRC oraz gala boksu zawodowego w Belfaście – sportowy weekend w nc+

temu

LOTTO EKSTRAKLASA  Hitem 16. kolejki LOTTO Ekstraklasy będzie niedzielne starcie wicelidera Legii Warszawa z liderem Górnikiem Zabrze. Górnik jest do tej pory największą niespodzianką sezonu. Drużyna Marcina Brosza z 29 punktami na koncie prowadzi w tabeli, a napastnik G

Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

15 lutego startują dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+. Inspiracje ze świata dobrej kuchni i designu będą od tej pory dostępne pod nickami @kuchniaplus i @domoplus.