CANAL+ POLSKA – nowe rozdanie w mediach społecznościowych

CANAL+ POLSKA – nowe rozdanie w mediach społecznościowych

Opublikowany

Od czwartku, 2 lutego na polskim Facebooku pojawił się oficjalny fanpage CANAL+ Polska, będący efektem połączenia dotychczasowych stron CANAL+ DISCOVERY oraz CANAL+ FILMY I SERIALE. Będzie dostępny pod adresem: www.facebook.com/CANALplusPolska.

Na nowym fanpage’u fani znajdą przede wszystkim treści związane z filmową, serialową i dokumentalną ofertą kanałów marki CANAL+, w tym także unikatowy kanału CANAL+ DISCOVERY. Będzie można dowiedzieć się o najnowszych autorskich formatach, cenionych i nagradzanych na całym świecie superprodukcjach oraz wciągających i popularnych serialach. Internauci będą mogli uczestniczyć w wielu konkursach oraz zabawach.

CANAL+ Polska https://www.facebook.com/CANALplusPolska/?fref=ts będzie drugim pod względem wielkości fanpage’em marki CANAL+. Telewizja prowadzi na Facebooku także stronę CANAL+ SPORT https://www.facebook.com/CANALplussport/?fref=ts liczącą blisko 530 tysięcy fanów. Jest to największy fanpage spośród wszystkich marek własnych nc+.  Na stronie czekają na fanów: dodatkowe materiały z prac redakcji sportowej, angażujące zabawy, w tym wybory Gracza Meczu czy głosowanie na mecz NBA, który zostanie pokazany na antenie stacji.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Premier League w nc+: szlagierowe derby Londynu i możliwy debiut Grosickiego przeciwko Liverpoolowi

Tylko dwa dni czekali miłośnicy wyspiarskiego futbolu na kolejne mecze Premier League. Po rozgrywanej w środku tygodnia 23. rundzie ligi angielskiej, już w sobotę i niedzielę czeka ich kolejna dawka ulubionych emocji. Hitem kolejki będą bez wątpienia derby Londynu, czyli starcie lidera tabeli Chelsea z będącym na ostatnim stopniu podium Arsenalem. Jednak dla polskich kibiców najważniejsze będzie pytanie, czy Kamil Grosicki dostanie szansę debiutu w barwach Hull już w sobotnim meczu z Liverpoolem?